unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

  • ۰
  • ۰

پودر سنگ یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی است اما این تنها کاربرد این متریال ارزشمند نیست. پودر سنگ از موادی مانند سنگ آهک، شن، ریگ، دولومیت، خاک رس و غیره ساخته می شود. با توجه به نوع سنتی یا صنعتی، استفاده از غربال ها و آسیاب های آن می توان شکل و رنگ آرد سنگ را تغییر داد. در این مقاله قصد داریم مهمترین کاربردهای پودر سنگ را به شما بگوییم.

پودرسنگ

کاربردهای پودر سنگ

  • از خاک سنگ به عنوان پر کن برای کاشی، سرامیک در پیاده روها، خیابان ها . حیاط خانه ها استفاده می شود. همچنین از این متریال برای تولید بتن و سیمان در ساختمان سازی استفاده می کنند.

  • یکی از کاربردهای مهم پودر سنگ، جلوگیری از فرسایش موادی است که در خطر رطوبت قرار دارند. به عنوان مثال برای دیواره های سواحل از پودر سنگ استفاده می کنند تا در برابر موج آب و یخ دچار فرسایش نشوند. خاک سنگ به دلیل داشتن آهک، اگر در هر سازه ای استفاده شود مقاومت آن را در برابر فرسایش افزایش می دهد.

  • آهک موجود در خاک سنگ  باعث اصلاح خاک های اسیدی می شود. این ماده ph خاک های اسیدی را کنترل میکند و شرایط را برای رشد گیاهان و درختان فراهم می کند.

  • پودر سنگ به عنوان یک ماده متصل کننده در بتن و ذرات آسفالت استفاده می شود. هر چقدر ذرات خاک سنگ را با ذرات آسفالت بیشتر متصل کنیم، چسبندگی و در نتیجه استحکام جاده ها نیز افزایش میابد.

  • پودر آهک خاصیت میکروب کشی دارد، به همین دلیل از خاک سنگ برای میکروب کشی و اسیدیته کردن فاضلاب های شهری استفاده می کنند تا مواد سمی و آلودگی های آب برطرف شود.

  • بسیاری از کسانی که پرندگان و طیور را نگهداری میکنند از آرد سنگ برای غذای آنها استفاده می کنند. پودر سنگ علاوه بر آهک موادی مانند کلسیم دارد و به عنوان غذای طیور مصرف می شود.

پودر سنگ فله

 

پودر سنگ فله

پودر سنگ به دو صورت فله ای و کیسه ای خرید و فروش می شود. پودر سنگ فله یعنی آرد سنگ به صورت عمده به فروش می رسد. شرکت پودرسازان، آرد سنگ را به صورت فله ای و کیسه ای به فروش می رساند. توجه داشته باشید که قیمت فروش پودر سنگ فله ای کمتر از کیسه ای است. 

 

فروش پودر سنگ

پودرسنگ کیسه ای به صورت کیسه های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی به فروش می رسد. خرید و فروش پودر سنگ به عواملی مانند میزن سفیدی و رنگ صدفی، نوع بسته بندی، نوسانات بازار، مش پودر، نوع و ماهیت سنگ، هزینه های استخراج، نوع برش، فرآوری و کوبیدن سنگ، درجه و نمره سنگ و غیره بستگی دارد. برای خرید و فروش پودر سنگ را فقط از شرکت پودرسازان بخواهید. شرکت پودرسازان بهترین و با کیفیت ترین پودرسنگ و سیمان را در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاوره تلفنی و خرید پودر سنگ فله ای با شماره 09128181845 تماس بگیرید.

 

فروش پودر سنگ






 

نظرات (۲)

از آرد سنگ برای غذای پرنده استفاده میشه واقعا؟!!

در مورد اینکه پودر سنگ ارزان از کجا می تونیم تهیه کنیم میشه بگید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی