unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۶
آبان

هدف کرم پودر پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست است تا پوست کاملا یکدستی در آرایش داشته باشید. کرم پودر اگر به درستی خریداری و استفاده شود می تواند زیر ساخت آرایش شما را به نحو احسن بسازد.

در این مقاله تصمیم داریم شما را با کرم پودر آشنا کنیم که بتوانید به درستی آن را خریداری کنید، استفاده نمایید و از داشتن آرایشی شیک و زیبا لذت ببرید.

استفاده نادرست از کرم پودر موجب مصنوعی شدن آرایش و زیباتر نشدن شما خواهد شد. علاوه بر این اسیب هم وارد می کند.

پوستتان شفاف است یا کدر؟ کرم پودر می تواند پوست کدر شما را شفاف کند.

اگر پوستی کدر و مات به همراه جوش و لک‌های به جا مانده از جوش دارید، قدم اول این است که ضد آفتاب فاقد چربی خود را بزنید، در مرحله بعد از یک کرم‌ پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کنید و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را کاملا روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد مخصوص پنکک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، تا از براقی صورتتان بکاهید. پوستی که براق است آرایش شما را مصنوعی جلوه می دهد.

کرم پودر

خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید کرم پودر حتما به نوشته روی محصول آن دقت کنید که روی آن کلمه  free oil نوشته شده باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را افزایش می دهد.

 

پوست انواع ویژگی های متفاوتی دارد و کرم پودر هم انواع مختلف

 

کسانی که پوست براق و شفافی دارند، به این معناست که چربی پوست در این افراد زیاد است. پوست های چرب به دلیل داشتن چربی بالا جوش و آکنه های زیادی امکان بروز دارد.

شمایی که پوستتان چرب است. از کرم پودر استفاده نکنید به جای ان پنکک بزنید.

پنکک قدرت کاور خوبی برای جوش‌های صورت دارد و هم این مدل صورت ها را  جوان ‌تر نشان می دهد. یک نکته بسیار مهم این است که پنکک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را  باید کمی آن ها را مات و طبیعی کرد.

 

مراحل کرم پودر زدن

 

1. ابتدا پوستتان را آماده کنید. اول از همه اگر پوست خشک دارید باید با یک کرم یا لوسیون مرطوب‌ کننده کار را شروع کنید.  اگر پوست دارید پوستتان را به خوبی بشویید تا از چربی پوست کم شود. مرطوب‌ کننده باعث می‌شود کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد. این کار برای خانم هایی که پوست خشک دارند یک امر واجب و ضروری است.

2. به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های بینی مقداری کرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر رنگ در مرکز صورت است به همین دلیل باید در این منطقه بیشترین پوشش را ایجاد کنید، تمرکز بیشتر را روی این قسمت بگذارید، با انگشت کرم را با کمی فشار روی پوست بمالید.

 

3.هر منطقه‌ای از پوست که کمی تیره ‌است به خصوص زیر چشم‌ها باید با کانسیلر پوشانده‌ شود نه کرم پودر، با برس کوچک و ظریفی دقیقا زیر پلک پایین را با حرکت به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر باید یک درجه روشن‌تر از کرم‌پودر باشد. مگر آنمه بخواهید از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.

استفاده از کرم پودر

 

4.اگر دوست داشته‌باشید می‌توانید یک پودر برنزه انتخاب کنید، در اطراف استخوان‌های صورت یعنی خط فک، خط رویش موها و شقیقه‌ها بیشتر تمرکز کنید، چون این مناطق برجسته‌اند و آفتاب بیشتری می‌خورند باید نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌تر باشند.

5.وسط پیشانی و بینی که به آن مرکز t صورت می گویند به دلیل داشتن چربی بیشتر کمی براق‌تر هستند.  به همین دلیل برای گرفتن این براقی باید از یک پودر مات استفاده کنید، با یک برس بزرگ بینی، پیشانی و چانه را با پودر بپوشانید. برای اینک ار می توانید از کرم پودر، پودری یا پنکک استفاده نمایید.

منبع: سایت لوازم آرایشی: روبی سان


 

  • unex safety
۲۵
آبان

 

چک این امکان را فراهم می کند که افراد بتوانند بدون پرداخت آنی نیازهای خود را تامین کنند. اما زمانی که مبلغ نوشته شده روی چک در حساب بانکی شخص نباشد مشکلاتی بوجود می آید، مانند برگشت خوردن آن. در این مواقع می توان شکایت کرد اما شکایت کیفری در صورتی امکان پذیر است که چک از نوع حقوقی نباشد. درمورد تفاوت چک حقوقی و چک کیفری در مقالات وبسایت شهرداد پرداخته شده است که می توانید به آن ها مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم درمورد چک برگشتی و جرم آن صبت کنیم پس با ما همراه باشید.

بر اساس ماده 21 قانون صدور چک مقرر کرده بانک‌ها بایستی تمامی حساب­های جاری شخصی را که بیش از یک ­بار چک برگشتی صادرکرده و تعقیب او منتهی به صدور کیفرخواست در دادسرا شده است، ببندند و تا سه سال به نام او حساب جاری دیگری باز نکنند.

چک برگشتی

جرم و مجازات چک برگشتی یا چک بی محل

مجازات اصلی که قانون صدور چک برای محکوم‌علیه این جرم در نظر گرفته، کیفر حبس است. مطابق با ماده 7 قانون مذکور، میزان حبس مقرر شده براساس مبلغ چک از قرار ذیل است:

کمتر از ده میلیون ریال: حبس تا حداکثر شش ماه

بین ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال: حبس از شش ‌ماه تا یک ‌سال

بیشتر از پنجاه میلیون ریال: حبس از یک سال تا دو سال و محرومیت از داشتن دسته ‌چک به مدت دو سال

مسئله مهم اینکه فارغ از چک‌هایی که حقوقی محسوب می‌شود و امکان مجازات صادرکننده آن وجود ندارد، اگر صادرکننده چک برگشتی، چک را بابت بهره ربوی یا معاملات نامشروع صادر کرده باشد به مجازات محکوم نمی‌شود.

مجازات چک برگشتی

بخشیده شدن مجازات چک برگشتی

با توجه به قابل گذشت بودن جرم صدور چک برگشتی، درخصوص گذشت شاکی قبل از شکایت، بعد از شکایت و بعد از صدور حکم چند نکته لازم به ذکر است:

  چنانچه صادرکننده چک پیش از طرح شکایت کیفری، وجه چک را به دارنده پرداخت کند یا برای پرداخت آن به دارنده به توافق برسند یا موجبات پرداخت وجه چک را در بانک محال علیه فراهم نماید، تعقیب کیفری در خصوص وی منتفی است.

همینطور چنانچه قبل از صدور حکم قطعی، شاکی اعلام گذشت کند یا متهم وجه چک و خسارت تاخیر تأدیه را (از تاریخ ارائه چک به بانک) به دارنده آن پرداخت یا موجبات پرداخت را فراهم کند یا در اجراییه ثبت یا صندوق دادگستری تودیع نماید، قرار موقوفی تعقیب برای او صادر خواهد شد.

بر اساس اصلاحاتی قانون صدور چک در سال 97، مقرر شد چنانچه شخصی با توسل به شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت دسته چکی غیرمتناسب با اوضاع مالی و اعتباری خود کرده یا دریافت آن توسط دیگری را تسهیل نموده باشد، به مدت سه سال از دریافت دسته چک، صدور چک جدید و استفاده از چک موردی محروم و به جزای نقدی درجه پنج قانون مجازات اسلامی یعنی بیش از هشتاد میلیون ریال تا یکصد و هشتاد میلیون ریال محکوم می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد چک برگشتی و قوانین مربوط به آن پیشنهاد میکنیم به وبسایت شهرداد مراجعه نمایید. در شهرداد می توانید از مقالات حقوقی استفاده کنید و در صورت تمایل اپلیکیشن شهرداد را که به صورت رایگان است دانلود و نصب نمایید تا دسترسی آسان به تمامی قوانین کشور داشته باشید.

  • unex safety
۱۴
آبان

هدف از یک سایت آنلاین چیست؟ ممکن است شما برای دل خودتان یک وبلاگ یا سایت زده باشید اما باید بدانید بیشتر سایت ها هدف و انگیزه ای به جز سرگرمی دارند. دنیای امروز انسان ها را وادار کرده تا تقریبا تمام نیازهای خود را در اینترنت جستجو کنند. همین عامل باعث رونق گرفتن سایت ها و نرم افزارها شده است. سایت های فروشگاهی، خبری، سرگرمی، آموزشی و غیره همه در فکر افزایش بازدید سایت و به دنبال آن افزایش فروش محصولات یا خدماتشان هستند. در این مقاله می خواهیم بدانیم چطور با افزایش بازدید سایت فروش آن را بالا ببریم.

تاثیر افزایش بازدید سایت در افزایش فروش

افزایش بازدید سایت چگونه به افزایش فروش کمک میکند؟

یک مغازه فیزیکی را در نظر بگیرید. صاحب مغازه برای اینکه مشتری را راضی به خرید کند در قدم اول باید او را راضی به داخل شدن در مغازه اش بکند، به همین دلیل مغاز دارها معمولا بهترین و زیباترین اجناس مغازه شان را در ویترین و در معرض نمایش عموم قرار می دهند. 

یک سایت هم دقیقا همین است. شما باید با کلمات و جملات بازی کنید تا بهترین ترکیب را به کاربر نمایش دهید. این کلمات همان عنوان و توضیحاتی است که شما برای محتوای خود انتخاب کرده اید. شما در مرحله اول باید مخاطب هدف خود را به خوبی بشناسید و از نیاز او آگاهی داشته باشید. وقتی خواسته یا نیاز او را شناختید می توانید محتوایی بنویسید که کاربر به دنبال آن است. 

وقتی کاربر چیزی را که به دنبال آن است پیدا کند سریع روی لینک سایت شما کلیک می کند و ترافیک وب سایت شما افزایش میابد. حالا که کاربر از سایت شما بازدید کرده وقت آن رسیده که با تکنیک های سئو داخلی، سئو تکنیکال و کیفیت محصولات یا خدمات خود او را راضی به ماندن در سایت و همینطور خرید بکنید. 

راه های افزایش ترافیک سایت

 

هدف اصلی ما از افزایش بازدید یا ترافیک سایت این است که کاربر را متوجه خدمات منحصر به فرد مان بکنیم تا او از ما خرید بکند و در نهایت به سود خالص برسیم.

برای اینکه از سایت خود درآمد زیادی کسب کنید لازم است به تمام تکنیک ها و روش های سئو، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مسلط باشید. سایت سئو اینجا بهترین منبع برای آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ است. پیشنهاد میکنیم حتما به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

  • unex safety
۰۷
آبان

در وضعیت امروز تکنولوژی اگر نتوانید مصنوعات و ایده های جدید را به سرعت آماده کنید،به سرعت کنار خواهید رفت و بازنشسته خواهید شد. شرکت های تولید کننده محصولات دیجیتال همیشه در این وضعیت هستند و لازم است سریعا آن را بپذیرند و رو به جلو حرکت خود را آغاز کنند. تولیدات آسیای شرقی تا حدی به این سمت رفته اند که ممکن است تنها یک فرصت تولید باعث ایجاد یک کارگاه و تولیدی عظیم شود. صاحب شرکت سامسونگ نزدیک 85 سال پیش این فرصت را دید و آن را قاپید. از عرضه سبزی و میوه روی به فناوری الکترونیکی آورد و اکنون هر محصول جدیدی که قابلیت ساخت آن در هر جای دنیا موجود باشد، سامسونگ به نحوی به دانش تهیه آن دست پیدا کرده و از روند بازاریابی دیجیتال  خود گذر می دهد. قفل الکترونیکی درب منزل  یکی از همین اختراعات است که به آن قفل دیجیتال سامسونگ هم گفته می شود. سابقه ی این قفل ها مربوط به همین قرن هست و قبل از آن رفتار اندیشمندانه چندانی از آنها سر نمی زد و صرفا به مانند یک قفل رمزی رفتار می کردند.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ کیفیت مناسبی دارد.

اینجا هم مثل رقابت سامسونگ و اپل در گوشی هوشمند، قفل دیجیتال سامسونگ هم چند رقیب آمریکایی سنگین دارد که اتفاقا قدیمی تر هم هستند. الکسا با سیستم های خانه هوشمند خود در آمریکا بسیار تاثیر گذار واقع گردید و ثروتمندان جامعه سریعا برای هوشمند سازی منازل خود اقدام کردند. قفل دیجیتال سامسونگ با توجه به وجود برندهای دیگری مثل یال به سمت خاورمیانه و اروپا حرکت چون جای زیادی در بازار ملی گرای آمریکا پیدا نمی کرد. قفل الکترونیکی سامسونگ از نظر کیفیت و کارایی در برخی زمینه ها از رقبای آمریکایی الاصل بهتر هم عمل کرده است. مثلا قفل دیجیتال سامسونگ در مدل های کارتی تعداد بالای 100 عدد کارت را پوشش می دهد و در قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ نیز همین تعداد اثر انگشت را شناسایی و ثبت می کند که برای یک قفل هوشمند یک آپشن واقعی و مناسب استفاده ی سازمانی به حساب می آید.

دستگیره دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال  سامسونگ چه امکاناتی دارد.

با گذشت زمان توانایی های قفل دیجیتال سامسونگ بیشتر گردید و کار به تصمیم گیری رسید. قفل هوشمند سامسونگ منزل شما می تواند سارق را درون منزل تشخیص دهد؛

 از دید این قفل دیجیتال اگر شما اعلام کردید که منزل نیستید و کسی بدون باز کردن درب اصلی وارد یکی از اتاق های داخلی شد، سارق است و باید منتظر صدای آلارم هشدار باشد و باعث آگاه شدن شما باشد. قفل هوشمند سامسونگ می تواند دمای خانه را اندازه گیری کند و اگر آتش سوزی درون منزل حادث گردد، به شما اطلاع بدهد. شاید ضعیف و لوکس به نظر بیاید ولی اگر به قفل الکترونیکی سامسونگ ضربات محکم وارد کنند و آن را بشکنند، باز کردن درب را برای خودشان غیر ممکن کرده اند. در این شرایط قفل فقط با حضور شما و کلید مکانیکی اصلی باز می شود و قبل از آن هم صدای بوق هشدار حسابی درگیر آن خواهد کرد. برای خرید قفل دیجیتال سامسونگ به وب سایت بارمان مراجعه کنید.

 

  • unex safety