unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۲
فروردين

آیا تا کنون از شرایط منحصر فرد حاکم بر عمل بینی استخوانی آگاه شده‌اید؟

بینی استخوانی یک از فرم‌های اصلی بینی در میان مردم، در کنار بینی گوشتی است. این تعاریف با توجه به ضخامت پوست، سفتی غضروف، و جزئیات دیگی از این دست تعیین می‌گردند.

مزیتهای عمل بینی استخوانی

افرادی که از بینی قوز دار برخوردارند در عمل بینی از مزیت خوبی نسبت به بقیه افراد برخوردارند.

این امر به دلیل آن است که عمل بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی به مراتب آسانتر بوده، و دست جراح برای ایجاد تغییرات دلخواه در آن به نسبت بازتر است.

در عمل بینی استخوانی جراح هم قادر به استفاده بهینه از روش بسته است و هم می‌تواند با تراش دادن استخوان بینی، فرمی مطلوب به بینی ببخشد.

بینی استخوانی از رایج ترین فرم های بینی در میان ایرانیان است.

عمل بینی استخوانی

بینی یکی از اصلی ترین اجزای صورت هر فردی است.

این امر وجب می‌گردد که فرم و اندازه‌ی بینی در چهره‌ی تمام افراد نقشی تعیین کننده در زیبایی ایشان داشته باشد. و یا برعکس، هارمونی چهره را به هم ریخته و موجب القای حس نازیبایی در افراد شود.

به همین علت افراد زیادی در جامعه، از امکاناتی که پزشکی مدرن در اختیار آنان گذاشته استفاده می‌کنند و نسبت به عمل بینی استخوانی و یا غیر از آن تمایل نشان می‌دهند.

آیا حتما باید نسبت به عمل بینی استخوانی خود اقدام نماییم؟

در اینجا لازم به ذکر است که در گذشته و در مکانهای جغرافیایی گوناگون، معیارهای متفاوتی برای زیبایی اندام‌های مختلف افراد از جمله بینی وجود داشته است.

و هیچ بینی‌ای به خودی خود زیبا یا زشت نیست. بلکه این تلقی‌ای است که ما از آن داریم.

زیبایی شناسی کنونی رایج در جامعه و عصر ما در حال حاضر متاثر از استتیک یونانی-اروپایی معاصر است که زیبایی را در داشتن بینی قلمی، کوچک، و چهره‌ی اروپایی می‌بیند. 

عمل بینی استخوانی

به همین دلیل افراد زیادی در سطح جامعه‌ی شرقی ما، برای کسب جایگاه بهتر در جامعه، و شکوفا نمودن زیبایی طبیعی چهره‌ی خود، که ممکن است با فرم بینی ایرانی تحت تاثیر قرار گیرد اقدام به عمل بینی استخوانی خود کرده و با این کار هم احساس بهتری نسبت به خود کسب می‌کنند. و هم مقبولیت بیشتری در جامعه به واسطه زیبایی خود به دست می‌آورند.

البته بینی‌های استخوانی از نقاط ضعفی از نظر پزشکی نیز رو به رو هستند. از جمله، می‌توان به  انحراف تیغه بینی یا کجی خفیف، نوکعقابی و افتاده و مواردی مشابه این موضوع اشاره کرد. البته مواردی مانند قوز بینی هم وجود دارند که برای چاره‌ای افراد و برای پاره‌ای دیگر نامطلوب ارزیابی می‌شوند. تمامی این مشکلات توسط عمل بینی استخوانی قابل مرتفع گردیدن هستند.

هزینه‌ی عمل بینی استخوانی چقدر است؟

در زمان نگاش این متن به دلیل نوسانات ارزی نمی‌توان در‌باره‌ی هزینه‌ی بینی استخوانی به صراحت سخن گفت. این امر با توجه به کلینیک و یا پزشک هم ممکن است تغییر کند. اما می‌توان گفت که حدود متوسط رو به بالای عمل بینی استخوانی معادل هزینه‌ی لازم برای خرید یک موبایل میان رده در بازار ایران خواهد بود.

  • unex safety