unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۵
ارديبهشت

آیا تا به حال از عمل بینی ترمیمی یا رینوپلاستی چیزی شنیده‌اید؟ توجه کنید این جراحی با عمل بینی به روش بسته متفاوت است و از سویی دیگر به قضیه نگاه کرده و سعی در توصیف آن دارد. عمل بینی ترمیمی به معنی عملی است که یا برای اصلاح جراحی‌های پیشین انجام می‌گیرد و یا تنها سعی در ایجاد تغییراتی جزئی در ظاهر بینی دارد. هدف از این کار در عمل بینی ترمیمی دادن ظاهری طبیعی به بینی ضمن اصلاحات در فرم آن و بهبود ظاهر آن است.

در عمل بینی ترمیمی جراح این توانایی را دارد تا با ایجاد برش‌هایی در نواحی مختلف بینی اعم از بافت غضروفی یا غیر از آن، مانند بخش‌های پوستی یا استخوانی –که کمتر در عمل بینی ترمیمی کاربرد دارد- تغییرات مطلوب خود را در ظاهر کلی شکل دهد. روال عادی کار به این صورت است که برشی ساده در بینی زده شده، سپس با عملیات خاص هر جراح، بافت مجددا جمع می‌گردد. این پروسه ممکن است با عمل بینی به روش بسته یا باز صورت گیرد.

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی به روش بسته به این شکل است که بر خلاف روش باز بینی به صورت کامل برداشته و یا اصطلاحا رونمایی نمی‌گردد. در روش باز علاوه بر نواحی حاشیه‌ای، قسمت میانی بینی نیز بریده شده و بافت پوستی کاملا از روی سایر نقاط بلند می‌شود. اما در عمل بینی به روش بسته جراح سعی خواهد نمود تا تنها برش‌هایی را ایجاد کند که دسترسی‌هایی حداقلی در اختیار وی بگذارد. مزیت این روش در دوره نقاهت کوتاه‌تر و نیز، عوارض جانبی مختصرتر می‌باشد.

این که عمل بینی به روش بسته انجام گیرد یا خیر بسته به نظر پزشک در هر بیمار ممکن است متفاوت باشد. البته میان خود پزشکان نیز در مورد اولویت داشتن یکی از این روش‌ها اتفاق نظر وجود ندارد و بیشتر یک موضوع عملیاتی در نظر گرفته می‌شود. زیرا با وجود مزایایی که ذکر آن رفت، همچنان عمل بینی به روش بسته از ضعف‌هایی مانند دشواری در مراحل انجام کار و امکان عدم وقوع تمامی خواسته به شکل مطلوب رنج می‌برد.

عمل بینی به روش بسته

عمل بینی ترمیمی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌ها و خدماتی است که در دنیای خدمات زیبایی و پزشکی ارائه می‌گردد. با این عمل می‌توان ظاهری دلخواه به چهره بخشید که دارای خصوصیات دلخواه ما می‌باشد و نیز دوامی طولانی مدت دارد.

پیش و پس از عمل بینی ترمیمی نکاتی هست که باید رعایت کنید. نخست، پیش از انجام عمل با پزشک خود به روشنی در مورد خواسته‌ها و انتظارات خود صحبت کنید تا سوء درکی از ذهنیات طرفین باقی نماند که اصلاح نگردد. همچنین پزشک از شما خواهد خواست تا آزمایش‌هایی را انجام دهید که بایستی حتما آنان را انجام داده و نتایج را در اسرع وقت به جراح ارائه دهید. در هفته‌های منتهی به عمل باید از مصرف دخانیات و مواد الکلی چشم‌پوشی کرده و نیز اگر از داروهای خاصی استفاده می‌کنید، آنان را به جراح معرفی نموده تا با سایر داروهای این دوره اختلالی نداشته باشد. در دوره پس از عمل هم باید از فشار آوردن بر دستگاه تنفسی و ساختار بینی اجتناب کرد تا دوره نقاهت به کوتاه‌ترین حالت ممکن برسد. برای این موضوع استراحت مطلق ضروری است.

  • unex safety
۲۱
ارديبهشت

در این مقاله قصد داریم به شرایط ثبت کشور در خارج از کشور و به طور خاص در آسیا بپردازیم.

شرایط ثبت شرکت در امارات: امروزه بسیاری از مردم سراسر دنیا امارات را به‌عنوان مکانی مناسب برای ثبت شرکت در خارج از کشور به‌منظور راه‌اندازی کسب‌وکار بین‌المللی خودارزیابی می‌کنند به‌خصوص در مناطق آزاد تجاری زیرا در آن مناطق شرکت‌ها مجبور به پرداخت مالیات نیستند. و همچنین غیربومی‌ها می‌توانند مالکیت 100% داشته باشند. با ثبت شرکت بین‌المللی خود در امارات می‌توانید کسب‌وکار خود را در سطح جهانی با هویتی کاملاً بین‌المللی گسترش داده و از مزایای آن جهت افزایش سود شرکت برخوردار شوید.

شرایط ثبت شرکت در تاجیکستان: از ثبت شرکت در خارج از کشور به کشور تاجیکستان میرسیم. این قانون شرایط کلی حقوقی، اقتصادی و اجتماعی سرمایه‌گذاری خارجی را در جمهوری تاجیکستان مشخص می‌نماید. هدف از این قانون تأمین حمایت مساوی از حقوق، منافع و اموال یک سرمایه‌گذار صرف‌نظر از شکل اموالش و تضمین اجرای مؤثر اقتصاد جمهوری تاجیکستان بر اساس چارچوب اقتصاد مبتنی بر بازار است.

شرایط ثبت شرکت در چین: با توجه به رشد بازار تولیدی جمهوری خلق چین به صورتی فزاینده و تمایل بیش‌ازپیش بازرگانان و شرکت‌های ایرانی به برقراری رابطه تجاری و ایجاد پایگاهی مطابق با حقوق تجاری به رسمیت شناخته‌شده توسط دولت چین در خاک این کشور، شرکت پارس تاکان خدمات متنوع خود را درزمینه ثبت شرکت در چین معرفی می‌کند.

شرایط ثبت شرکت در عمان: شامل اخذ اقامت ممتاز 2 ساله عمان است به همراه ثبت شرکت که اقامت ممتاز 2 ساله عمان قابلیت تردد در حاشیه خلیج‌فارس را دارد بدون ویزا و به همراه برچسب ویزای 2 ساله یک ID کارت 2 ساله به سرمایه گذار داده می‌شود که قابلیت افتتاح حساب بانکی شخصی در بانک‌های لوکال و بین‌المللی را خواهد داشت.

نوع اول ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت بومی با اعطای وکالت تام به شریک ایرانی به مدت 5 سال که دارای این مزیت است که شرکت ایرانی تلقی نشده و شرکت عمانی با وکلت کامل به شریک ایرانی محسوب می گردد.

نوع دوم ثبت شرکت در عمان

در این ثبت شرکت شریک ایرانی به میزان 70% در شرکت سهیم است  به شرط اینکه علاوه بر اسناد لازم برای ثبت شرکت در ایران و سوء پیشینه خود پرینت حساب بانکی شخصی وی دارای موجودی برابر 500000 دلار آمریکا باشد و مدیریت این شرکت نیز بر عهده شریک ایرانی می باشد

شرایط ثبت شرکت در مالزی: حداقل به ۲ سهام‌دار و عضو هیئت‌مدیره نیاز دارد طبق مقررات SSM سازمان شرکت‌های مالزی برای ثبت حداقل به یک نفر مقیم احتیاج است. طبق قوانین مالزی هر شرکت ثبت‌شده موظف است حسابرسی سالیانه خود را هر ۱۲ ماه انجام دهد و سود و زیان خود را اعلام کند.

شرایط ثبت شرکت در هنگ‌کنگ: یکی از مناطق تجاری مدرن امروز شرق آسیا شبه جزیره هنگ‌کنگ است که با تلاش و برنامه‌ریزی بسیار در حال پیشرفت در زمینه تجاری است. هنگ‌کنگ اگرچه از دیرباز به‌عنوان یک محل تبادل تجاری محسوب می‌شده است اما امروز با رویکرد مدرن، خود را به‌عنوان یکی از مراکز مهم تجاری از لحاظ مسائل ترانزیت و بانکی قرار داده است.

مزایای ثبت کشور در خارج از کشور

از جمله مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

 

    اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

    افتتاح حساب بانکی بین المللی

    دور زدن تحریم های موجود

    ورود به بازارهای بین المللی و تولید انبوه و حجم بالای محصولاتی

    دستیابی به هم افزایی

    مدیریت بهتر منابع و نیروی انسانی

    استفاده از معافیت های مالیاتی و سایر مشوق های صادراتی

 

  • unex safety