unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۴
مهر

لیزر آر اف فرکشنال برای درمان چین و چروک و خطوط صورت، سفت شدن پوست و کاهش ظاهر سلولیت توسط تأیید شده است. بسته به ناحیه تحت درمان، 15 تا 45 دقیقه طول می‌کشد. یک درمان معمولی تمام صورت حدود 20 دقیقه زمان می‌برد.

لیزر آر اف فرکشنال و عملکرد آن

دستگاه امواج حرارتی لیزر آر اف فرکشنال را به لایه های عمیق پوست منتقل می‌کند و بدن شما را فریب می‌دهد و فکر می‌کند که آسیب دیده است و عامل رشد را برای ساخت کلاژن جدید به وجود می‌آورد. در نتیجه پوست محکم تر و سفت تر با چین و چروک کمتر نمایان می‌شود. این فناوری به مراتب برتر از سایر دستگاه های RF است، زیرا تحریک عصبی بسیار کمتری نسبت به بقیه روش ها ایجاد می‌کند.

آر اف فانکشنال

از بین بردن موهای زائد (لیزر بیکینی)

لیزر بیکینی یک روش عالی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. بخش بیکینی از ناحیه  ران شروع و تا محدوده باسن را پوشش می‌دهد، اشعه لیزر توسط دستگاه با درجه مشخص که اپراتور با توجه به ضخامت و رنگ موها تعیین می‌کند، برخورد کرده و تار موها را از ریشه از بین می‌برد، این روش آنقدر باید تکرار شود تا نتیجه نهایی کامل مشخص شود.

لیزر بیکینی

برای از بین رفتن تمام مو ها حداقل شش جلسه نیاز است. این 6 جلسه بسته به مواردی تغییر می‌کند و ممکن است بیشتر یا کمتر شود. لیزر بیکینی به علت اینکه با رشد بیشتر موها مواجه است به 6 تا 12 جلسه درمان نیاز دارد و 75 تا 95 درصد کاهش رشد مو مشاهده شود. جلسات درمان لیزر بیکینی به فاصله 5 هفته تا زمانی که چرخه رشد مو شروع به کند شدن زمان می‌برد.

 بسته به هر فرد، فاصله جلسات بین 6 تا 8 هفته متغیر است. مشتریانی که تحت درمان این ناحیه قرار می‌گیرند باید تا 4 هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کند. تا 2 هفته قبل از درمان از اپیلاسیون، موچین و استفاده از آنتی بیوتیک نیز خودداری کنید.

  • unex safety