unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

مزایا و معایب کرم پودر جامد

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ

 

 

چند دهه اخیر اگر به آرایش خانم ها دقت کنید متوجه میشوید که به صورت حرفه ای و خیلی تمیز آرایش می کنند. یکی از لوازم آرایشی که خانم ها را در این زمینه کمک می کند کرم پودر است. کرم پودر یک کرم فشرده حاوی رنگدانه است که می تواند لکه های تیره و قهوه ای رنگ روی پوست را بپوشاند و در انتهای صورتی صاف و یک دست برای شما به ارمغان می آورد. قسمت های تیره پوست می تواند کک و مک ناشی از قرار گرفتن جلوی نور خورشید باشد یا خال های سطحی روی پوست بنا جای جوش و زخم. این لکه هایی که روی پوست به وجود آمده اگر در یک آرایش پوشانده نشوند چهره و زیبایی کلی شما را زیر سوال می برند. در نتیجه خانم ها امروزه به استفاده از کرم پودر علاقه خاصی پیدا کرده اند. 

کرم پودر انواع مختلفی دارد که نحوه استفاده هر یک متفاوت اما هدفی یکسان دارند.

کرم پودر

کرم پودر جامد یا استیکی یکی از نمونه های کرم پودر است که طرز استفاده بسیار آسانی دارد. کافی است از انتهای محفظه اش آن را مانند رژ لب بچرخانید. کرم پودر بیرون می آید سپس آن را روی صورتتان بکشید و به کمک یک پد یا براش آرایشی آن را روی صورتتان پخش کنید. 

این نوع کرم پودر برای خانم های شاغل یا مادرانی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است. چرا که به سرعت می توانند صورت خود را آرایش کنند و طرز استفاده خیلی راحتی دارد. 

دقت کنید که زمانی که کرم پودر جامد را روی پوست صورتتان کشیدید آن را با دستتان پخش نکنید. بهترین وسیله براش یا پد است که به پخش شدن کرم پودر روی صورتتان کمک می کند. زمانی که شما با دست هایتان کرم پودر را روی صورتتان پخش می کنید نمی توانید پوشش یکسانی روی پوست ایجاد کنید. در ضمن نمای کلی آرایشتان بسیار مصنوعی خواهد شد.

مزایای استفاده از کرم پودر جامد:

کرم پودر استیکی یا جامد بسیار راحت و سریع قابل استفاده است. خیلی راحت روی صورتتان می کشید و قسمت هایی که نیاز هست که پوشانندگی بیشتری داشته باشد به کرم پودر فشار بیشتری وارد می کنید.

کاربردی خیلی نزدیک به کانسیلر دارد و شما را از خرید کانسیلر بی نیاز می کند. کانسیلر کرم پودر بسیار فشرده ای است که برای برطرف کردن سیاهی دور چشم استفاده می شود. کرم پودر استیکی با توجه به حالت فشرده ای که دارد می تواند جایگزین کانسیلر برای پوشاندن سیاهی دور چشم و لکه های تیره شود. داشتن کرم پودر استیکی نیاز شما را به کانسیلر برآورده می کند.

اگر انواع دیگر کرم پودر را دیده باشید متوجه می شوید که کرم پودر استیکی جای خیلی کمتری می گیرد و در یک کیف آرایشی کوچک هم جا می شود. سبکی و کوچکی آن باعث محبوبیت این نوع کرم پودر شده است.

کرم پودر

برای اینکه برای یک مهمانی یا یک مجلس رسمی آماده شوید چقدر زمان لازم دارید. به شما این مژدگانی را می دهیم که در صورت استفاده از کرم پودر استیکی می توانید خیلی سریع تر از قبل آماده شوید. در اصل شما با استفاده از کرم پودر جامد از اتلاف وقت جلوگیری می کنید.

 

رنگ دانه های موجود در کرم پودر جامد زیاد است. این یعنی اینکه می تواند پوشانندگی بسیار زیادی را برای شما تضمین کند. کرم پودر جامد کاور بسیار بالایی دارد و می توانید مطمئن باشید که در آرایشتان جایی برای لکه های قهوه ای نخواهد بود.

معایب کرم پودر جامد 

میزان چربی موجود در کرم پودر جامد کم است. این یعنی اینکه برای افرادی که پوست خشکی دارند این نوع کرم پودر مناسب نیست. اما این می تواند برای افرادی که پوستی چرب دارند یک خبر خوش باشد. چون کرم پودر جامد می تواند چربی روی پوست را کنترل کند و این کرم پودر خیلی خوب روی پوستان می نشیند.

 

سعی کنید کر پودر جامد را از فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی مانند روبی سان خریداری کنید. می توانید به روبی سان مراجعه کنید و کرم پودرهای متنوع آن را مشاهده و کرم پودری با کیفیت عالی و قیمتی مناسب خریداری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی