unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

بهترین قیمت کاسه نمد اورجینال

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ب.ظ

نام کاسه نمد را بارها در زمینه ساخت قطعات تعویض خودرو به گوش شما خورده باشد. واشرها را از ورق های فولادی می سازند که در برابر ضربه های ناشی از حرکت شفت مقاوم باشند. جنس کاسه نمدها از ترکیباتی مانند مواد پلاستیکی و فلزی ساخته شده است تا در شرایط مختلف مثل دما و فشار بالا، مواد شیمیایی و فضای اسیدی و بازی مقاومت لازم را داشته باشد و دچار فرسودگی و خوردگی نشوند. کاسه نمد ها انواع مختلفی دارند، به همین سبب قیمت کاسه نمد متفاوت است.

قیمت کاسه نمد

 

استفاده از کاسه نمد

کار کاسه نمد ها درزگیر میانجی گری دو وسیله‌ای که حرکت دورانی دارند و یا در حالت ساکن هستند. نام دیگر کاسه نمد ها اصطلاحا آب بند است. وظیفه کاسه نمد ها را می توان اینگونه بیان کرد که از نفوذ کردن گرد و غبار و نشست روغن جلوگیری می کنند. برای دریافت کردن بهترین و برترین کاسه نمد ها باید شرایط محیطی را بررسی کنید. 

اعضای اصلی کاسه نمد چه هستند؟

کاسه نمد ها اکثرا در معرض تحرک و ضربه های شفت و محیط قرار دارند. برای جلوگیری از پوسیدن و فرسودگی، اجزای آن را با فلز ساخته‌اند. کاسه نمد ها از سه جزء اصلی واشر، فنر و نمد تشکیل شده‌اند. در این قطعات فنر حالت کشسانی به کاسه نمد دارد تا از نشست کردن سیال در آن جلوگیری کند و همچنین قابل انعطاف باشد.

چه طور می توان قیمت کاسه نمد را در آورد؟

امروزه عوامل مختلفی بر تفاوت قیمت کاسه نمد موثر می باشد. علاوه بر عواملی که در پایین ذکر شده است، عوامل دیگری مثل عوامل طبیعی، اقتصادی، عوامل فنی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حقوقی هم در قیمت و شرایط خرید و به فروش رساندن کاسه نمد و تجهیزاتی که خریدار را تحث تاثیر قرار میدهد موثر هستند. 

عواملی که در تفاوت قیمت کاسه نمد موثر است:

  • نوع کاربرد کاسه نمد 

  • برند و کمپانی به وجود آورنده کاسه نمد 

  • فشار و بار شعاعی وارده 

  • سرعت و حرکت شفت کاسه نمد 

  • قطر شافت 

  • میزان سازگاری کاسه نمد 

  • قطر شفت به دلیل فیت شدن آن 

  • قطر هوزینگ 

  • عمق منفذ و سوراخ کالا 

  • زمان گارانتی و خدماتی که پس از فروش صورت می گیرد 

 

فروش انواع کاسه نمد 

امروزه طیف بزرگی از کاسه نمد های مختلف از لحاظ نوع طرح ، اندازه ، متریال و کاربرد وارد بازار می شوند. خریدن و به فروش رساندن این اجناس به کمک کسانی که تامین کننده هستند و فروشگاه های معتبر موجود صورت می پذیرد. تامین کنندگان عمده و بهتر کاسه نمد در جهان کشور های ایالات متحده ، چین و هند هستند. از خرید و فروش و قیمت کاسه نمد در سه کشور ایالات متحده و استرالیا و کانادا به خوبی حمایت می شود و محبوبیت بالایی دارد. از برند های معروف و معتبر فروش کاسه نمد می توان که برند های NAK ,SOG, NOK Simrit , Cfw نام برد که کاسه نمد هایی با کیفیت بالا را عرضه می کنند.

گروه تخصصی عظیم صنعت ارائه دهنده خدمات فروش و لوازم یدکی انواع خودروها ف از جمله کاسه نمد می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت معتبر مراجعه کرده و از اطلاعات موجود بهره ببرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی