unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

معرفی بهترین رستوران کیش

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۲ ب.ظ

این رستوران بین المللی در جنوب ایران در ناحیه ساحلی شهر هرمزگان، کنار ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان بنام فودلند کیش قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت، فست فود، غذای دریایی و ... در آن سرو میشود. جزیره کیش دارای رستوران های بسیار زیادی است که در میان تمام آنها نام رستوران فودلند کیش می درخشد. 

رستوران فودلند کیش دارای امکانات بسیار زیاد و منحصر به فردی است که بهترین خدمات را در فضای عالی برای مسافرین و گردشگران ارائه می دهد. این رستوران، بهترین رستوران کیش است که در یک محیط بسیار جذاب و دنج قرار دارد و مسافرین در حین صرف غذا می توانند از چشم اندازهای زیبای آن بازدید کنند و بعد از صرف غذا در سواحل زیبا و منحصر بفرد آن قدم بزنند. کیفیت و تنوع غذایی رستوران فودلند کیش بسیار زیاد است که برای هر ذائقه ای مناسب می باشد. 

 

فودلند

 

چرا فودلند کیش؟

این مجموعه با مساحتی حدود 2000 متر مربع از سال 1389 خورشیدی با ظرفیتی حدود 400 نفر از بزرگترین فودکورت های ایران است. قرار گیری در کنار ساحل نقره فام مرجان و کیفیت بسیار خوب غذاها، دلیل اصلی محبوبیت فودلند می باشد. فودلند کیش فضای داخلی زیبا و خاصی دارد که آن را همانند یک لابی با شکوه می کند که محیطی دلنشین را برای مهمانان فراهم می آورد. می توان در سایت این مجموعه با تور مجازی فضای 360 آنرا را بازدید کرد. 

 

برندهای غذایی معروف حاضر در فودلند ؟

 برند های معروف غذا نظیر ری پابلیک (republic)، فودو (fudo)، چیل اَوت (chill out)، کافی (cafe)،  لیم (lime) و دیگر رستوران ها و فست فودهای خوش نام کیش در این فودلند غرفه دارند. اکثر مواد غذایی مصرفی  و ادویه های این مجموعه از از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و از خارج ایران با توجه به استاندارد های بین المللی این صنف وارد می شوند. کافی شاپ مراکشی "لیالی" با سبک سنتی نیز در کنار رستوران ها و فست فودهای این مجموعه است. کافی شاپ دیگری نیز در فودلند کیش قرار دارد که  اغلب انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند.

فودلند کیش

 

امکانات موجود در فودلند کیش

سایر امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، کافی شاپ سنتی و مدرن جدا از هم، موسیقی زنده، دستگاه خودپرداز، دستگاه کارت خوان، ارسال رایگان غذا و صندلی کودک می باشد. سرزمین غذا کیش شامل سه بخش با سلایق متفاوت و معماری و نورپردازی گوناگون است و برای رفاه بیشتر مشتریان در سر تا سر این مجموعه اینترنت پر سرعت WiFi قرار گرفته است. شعار اصلی این مجموعه ارائه متنوع ترین غذاها با کیفیت بالا و با استاندارد های بین المللی است. روزانه بیش از 100 نوع دسر، غذا و پیش غذا ایرانی تا فست فود و بین الملل در این مجموعه سرو می شود.

منوی رستوران فودلند کیش

تنوع غذایی در رستوران فودلند  بسیار زیاد و گسترده می باشد. این رستوران دارای منوهای خاص و مخصوصی می باشد. یکی از ویژگی های عالی این رستوران تغییر منو به صورت روزانه می باشد و در هر روز با یک منو جدید روبرو خواهید شد. رستوران فودلند کیش بیش از 100 نوع را سرو می کند که در میان آنها می توان به فست فودها و غذاهای سنتی نیز اشاره کرد. در این رستوران غذاهای دریایی شامل انواع ماهی ها و میگوها، کباب ها، انواع پرندگان و گوشت ها سرو می شود. تنوع گسترده ای از غذاها در این رستوران وجود دارد که می توان در کنار سالادهای فصل و خوشمزه نوش جان کرد.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی