unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

تا دیر نشده با رپورتاژ آگهی آشنا شوید

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ

حتما اصطلاح ریپورت (report) را بارها شنیده اید؛ اگر از شما بخواهند معنی این کلمه را بگویید، پاسخ شما چیست؟  رپرت یا ریپورت به معنای تفسیر است. تفسیر یعنی بیان کردن و شرح خبر یا کاری که انجام شده است، یعنی اطلاع دادن و به نوعی می توان گفت یک گزارش است. اما هدف ما از این تحلیل ها چیست؟ رپورتاژ آگهی. اگر با این مفهوم آشنایی ندارید و در عین حال یک کسب و کار برخط  را می گردانید، شانس بزرگی را از دست داده اید. رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی در زبان انگلیسی با کلماتی مثل advertorial یا reportage از آن یاد می شود. البته در زمانی که این مطلب را می نویسیم رپورتاژ آگهی در همان کشوری که اول بار ایجاد شد به دردسرهای قانونی دچار شده و به سمت محو شدن می رود.

رپورتاژ آگهی

وقتی ما قرار است در خاورمیانه زندگی کنیم و شرایط رفاهی اینجا را داشته باشیم، ناخودآگاه امتیازاتی به ما تعلق می گیرد. در اینجا این امتیاز قوانینی است که دست ما را برای تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی باز گذاشته است. البته امیدوارم این حرف بنده باعث گرانتر شدن قیمت رپورتاژ نشود، چرا که تعرفه ی آن فعلا بر عکس خیلی چیزها معقول به نظر می رسد. 

چه تعریفی از رپورتاژ آگهی دارید؟

تعریف کنید، همیشه یکی از سوالات امتحانی بوده است؛ رپورتاژ آگهی یک نوع گزارش تفصیلی است که به معرفی شخص شما یا بیزینس شما (شامل محصولات وارداتی، مواد اولیه، تولیدات داخلی، خدمات و ...) می پردازد. بله شما می توانید یک مصاحبه با خودتان ترتیب دهید، یک سری سوال سفارشی بپرسید و در صورت تایید و پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی، آن نوشته در یک سایت خبری معتبر منتشر بشود. 

رپورتاژ آگهی

تاثیر گذاری رپورتاژ خبری کجا مشخص می شود؟

در همین حین که دارید فکر می کنید چه مصاحبه ای شد و خوب شهرتی کسب کردم، باید به شما اطلاع دهم که دیگر دوران کاغذ بازی گذشته است. رپورتاژ خبری شما در سایت برای همیشه باقی می ماند. مثلا اسم شما چندین بار در آن نوشته ذکر شده است. بعدها با جستجوی اسم شما نتایج آن رپورتاژ آگهی را نشان می دهند. حال حتی اگر آنقدرها هم شناخته شده نیستید، روی نام مانور بدهید و طبق عادت همگانی این روزها، منتظر باشید که بروند در صفحه ی جستجوی گوگل دنبال شما بگردند. 

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی چه قدر است؟

اگر در کانال های خبری عضویت داشته باشید، مشاهده کرده اید که بیشتر اخبار را به نقل از منابعی می گذارند. این منابع هدف شما برای انتشار رپرتاژ آگهی باشند. شاید مجبور شوید برای درج رپرتاژ در یک سایتی چند میلیون هزینه کنید، ولی در نظر بگیرید که انگار هر روز دارید برای در روزنامه آگهی چاپ می کنید، به جز اینکه با رپرتاژ آگهی می توانید به جایگاه سایت خود هم کمک بکنید و تاثیر سئویی بگذارید. ایران رپورتاژ مرجعی برای سفارش رپورتاژ به صورت تکی یا چندتایی است، که پیشنهاد میکنم از آنها کمک بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی