unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

 

هر مکانی آداب و رسومی دارد و لباس کار جزء آداب و رسوم هر محل کاری به حساب می آید. کارفرماها برای ایجاد نظم و ترتیب بین پرسنل، بالا بردن پرستیژ کاری، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و مهم تر از همه تبلیغ کسب و کار خود از لباس کار استفاده می کنند. اما چه نوع لباسی مناسب چه کاری است؟ درباره خرید لباس کار خارجی اصل نکات زیادی وجود دارد که باید بدانید. با ما همراه باشید تا مهمترین این نکات را به شما بگوییم.

لباس کار

ویژگی های لباس کار استاندارد

  • متشکل از پنبه طبیعی

لباس کار مهندسی هرچقدر بیشتر طبیعی باشد بهتر است. منظورمان از طبیعی این است که درصد پنبه به کار رفته در آن زیاد باشد. وجود پلی استر در لباس کار تا حدی الزامیست، چون این ماده از تغییر رنگ لباس و همین طور چروک شدن آن جلوگیری می کند. مناسب ترین و در عین حال ارزان ترین پارچه برای البسه کار، پارچه ترگال کجراه و ساده است که برای مدارس، لباس کار مهندسی، اداری، رستوران و موارد دیگر استفاده می کنند. بهترین و مناسب ترین لباس کار خارجی اصل، ترکیبی از پنبه و پلی استر است. 

  • ضد حریق و نسوز

لباس کار خارجی اصل باید ضد حریق باشد تا اگر جرقه به لباس کارگر اصابت کرد آتش نگیرد. این نوع لباس شاید برای مشاغلی مانند اداری و مدارس کاربرد چندانی نداشته باشد اما برای مشاغلی که با آتش سروکار دارند مانند جوشکاری کاملا ضرورت دارد.

  • دوخت لباس کار

دوخت پارچه باید به طور ریز و محکم باشد به طوری که با خم و راست شدن یا کش و قوس آمدن کارگر دوخت ها از هم باز نشوند. پارچه های لباس کار می توانند تک دوخت، دو دوخت و سه دوخت باشد که نوع سه دوخت آن بهتر است.

  • تثبیت رنگ

جنس پارچه باید جوری باشد که با شستشو هرگز رنگش را از دست ندهد. 

 

لباس کار ارزان

  • سایز لباس کار

سایز البسه کار باید طوری باشد که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. نباید جلوی دست و پای کارگز را بگیرد و مانع انجام کار او شود. 

  • زیپ شلوار کار

زیپ شلوار کار باید کاملا با کیفیت باشد و به سادگی گیر نکند و خراب نشود

  • مناسب شرایط آب و هوایی منطقه

کاملا واضح است که لباس کار مهندسی و غیر مهندسی باید با شرایط آب و هوایی محل کار هماهنگی و تناسب داشته باشد. اگر کارخانه ای در مناطق سردسیری بود باید لباس کار کارگران به اندازه کافی آنها را گرم نگه دارد و در عین حال از تعرق بیش از حد آنها جلوگیری کند.

  • رنگ لباس کار

در شرکت های مختلف، از رنگ های متفاوت برای البسه کار استفاده می کنند  تا سطوح مختلف کارگران را مشخص کنند. اما علاوه بر سطوح مختلف باید شرایط اقلیمی را نیز در نظر گرفت. اگر کارگران مجبورند در فضای باز و در زیر آفتاب کار کنند، باید رنگ لباس کارشان روشن باشد تا نور خورشید را زیاد به خودشان جلب نکنند. 

خرید لباس کار

لباس کار خارجی اصل را از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

تولیدی های زیادی وجود دارند که کار دوخت و دوز و تهیه لباس کار مهندسی و خارجی را انجام می دهند اما برای تولید البسه کار باید به یک تولیدی معتبر و با تجربه مراجعه کنید. سایت یونکس قطعا بهترین گزینه برای خرید لباس کار می باشد. سایت یونکس نه تنها لباس و شلوار کار تولید می کند بلکه کفش ایمنی، لباس سربازی، کپسول آتش نشانی و موارد دیگر هم به فروش می رساند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جنس محصولات ما و قیمت ها به سایت یونکس مراجعه نمایید. 

  • unex safety

لباس

لباس کار

نظرات  (۳)

قفل دیجیتال هم مثل لباس کار نیاز به راهنمایی برای خرید داره

برای خرید عمده دستکش کار هم باید این نکات رعایت بشه

اندازه لباس کار چقدر در قیمت آن تاثیرگذار است؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی