unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

همانطور که می دانید این روزها بازار خرید تتر در ایران بسیار پرطرفدار است. دلیل محبوبیت تتر بین همه مردم و تریدرها بسیار مشخص است. اما در این میان نکته ای است که باعث می شو خرید تتر را برای بعضی از افراد سخت کند. آن هم نداشتن اعتماد به صرافی های دیجیتال است.

ز آنجایی که بازار ارز دیجیتال یک بازار جدید ونو ظهور است ،در حقیقت سرمایه گذاری در آن دارای ریسک بالایی است ، به همین دلیل ما به تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند توصیه می کنیم حتما باید قبل از هر اقدامی به طور دقیق و کامل دربارهی انواع ارزهای دیجیتال و همچنین راجع به بازارهای دیجیتال و بهترین و معتبرترین کارگزاران ارزهای دیجیتال و نحوهی معامله ی ومبادله و قیمت انواع ارزهای دیجیتال تحقیق و بررسی و مطالعه زیادی کنند.

علاوه بر آن با مشاوران سرمایه گذاری ارز های دیجیتال  مشورت کرده و از نظرات و تجربیات آنها استفاده کنند تا ریسک و تحمیل زیان آن را بتوانند پیش بینی کنند و به حداقل برسانند . در این مقاله تتر لند قصد دارد شما را با نحوه خرید تتر از طریق صرافی های دیجیتال آشنا کند تا با خیالی راحت بتوانید به سرمایه گذاری در زمینه تتر بپردازید.

 

 

خرید تتر

چگونگی خرید تتر از طریق صرافی های دیجیتال

فرایند خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال در صرافی آنلاین تترلند به دو روش سفارش سریع و سفارش محدود انجام میشود. در سفارش محدود، امکان تعیین قیمت ارز دیجیتال با شماست و ممکن است فرایند فروش با کمی تاخیر صورت بگیرد و یا اصلا انجام نشود.

اما در سفارش سریع، قیمت ارز دیجیتال با توجه به قیمت بازار تعیین می‌شود و قطعا مبادله صورت می‌گیرد. مشابه با تمام صرافی‌های معتبر بین المللی، در بازار آنلاین تترلند نیز پس از ثبت سفارش شما برای خرید و یا فروش تتر، بستگی به مقدار حجم  ارز شما دارد، در نتیجه مقداری کارمزد از شما دریافت می شود. البته مقدار دقیق این کارمزد پس از هر بار ثبت سفارش در پنل کاربری به شما اعلام می‌گردد.

یکی از راحت ترین و در عین حال امن ترین روش ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر، اقدام از طریق صرافی های معتبر آنلاین ایرانی و یا خارجی ارز دیجیتال می باشد . در این روش افراد با انتخاب یک کارگزاری  و ساخت اکانت درآن ،می تواند به راحتی فعالیت خود را در بازار دیجیتال و خرید ارز دیجیتال  شروع کنند . سرمایه گذاران برای خرید تتر از طریق صرافی های معتبر ایرانی و خارجی ملزم به گذراندن تمامی مراحل زیر به طور کامل هستند .

  • انتخاب یک کیف پول مناسب :برای نگهداری رمز ارزهای دیجیتال 

  • انتخاب یک صرافی معتبر :انتخاب یک کارگزار مطمئن برای امنیت ارزهای دیجیتال

  • انجام فرایند احراز هویت :برای جلوگیری از کلاهبرداری و سواستفاده های غیرمجاز و همچنین برای حفظ امنیت معاملات دیجیتال هر کاربر باید در هر کارگزاری احراز هویت شود.

  • خرید و فروش ارز دیجیتال : بعد از انجام مراحل بالا و شارژ حساب کاربری، افراد قادر خواهند بود تا به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. 

خرید تتر از تترلند

 

جمع بندی

با شارژ موجودی حساب کاربری خود برای خرید تتر باید در یک بازار دیجیتال تتر به ریال و یا تومان برای خرید رمز این  ارز اقدام کنید. با بررسی دقیق روند بازار و کسب اطلاعات در زمینه قیمت تتر، می توانید سفارش خود را ثبت کنید و ارز دیجیتال تیتر خریداری کنید.

در تترلند امکان خرید تتر را برای همه ی کاربران در سطح های مختلف فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید فرایند خرید و فروش tether را انجام دهند.

به منظور تجربه سودآوری بیشتر در خرید و فروش تتر توصیه می‌کنیم که همواره به اندازه توان مالی خود به سرمایه گذاری بپردازید و چرخه‌های بازار ارز دیجیتال را با نگاهی دقیق مورد بررسی و آنالیز کنید.

حال متوجه شدید که خرید تتر از صرافی های دیجیتال معتبری مانند تترلند بسیار امن است. پس با خیالی راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی