unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

ویژگی های بهترین جراح بینی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۴۸ ب.ظ

آیا تا به حال تجربه عمل بینی داشته اید؟ اگر بله احتمالا می دانید تعداد جراحان بینی چقدر زیاد است و انتخاب جراح چقدر دشوار است. مخصوصا اینکه تعداد افرادی که بدون مهارت و تخصص کافی ادعای انجام جراحی بینی می کنند بسیار زیاد است. عمل بینی جراحی ای است که در آن مهارت جراح حرف اول را می زند و اگر کسی که جراحی را به عهده می گیرد صلاحیت این کار را نداشته باشد، آسیب های احتمالی بسیار می تواند سنگین باشد. از طرفی اگر یک جراح ماهر و چیره دست بینی شما را جراحی کند، تا آخر عمر از فرم زیبای بینی خود لذت خواهید برد. پس بهترین کار این است که جراحی بینی خود را به دست بهترین جراح بینی بسپارید تا نتیجه ای رضایت بخش دریافت کنید.

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد؟

شخصی که مسئولیت جراحی بینی را می گیرد باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتوان او را به عنوان بهترین جراح بینی شناخت. کسی که تمام این ویژگی ها را داشته باشد لیاقت عنوان بهترین جراح بینی را خواهد داشت.

مهارت در جراحی فرم های مختلف بینی

کسی که قرار است عنوان بهترین جراح بینی تهران را داشته باشد باید فرم های مختلف بینی را بشناسد و بتواند جراحی روی آنها را با تسلط کافی انجام دهد. افراد مختلفی که به پزشک جراحی بینی مراجعه می کنند هر یک مشکلات خاص خود را دارند و بینی آنها فرم و ساختار متفاوتی دارد. یک جراح نمی تواند اعلام کند تنها می تواند یک فرم خاص بینی را جراحی کند. درست است که هر جراح می تواند به طور تخصصی روی یک فرم مشخص بینی تمرکز کند اما باید مهارت کافی را برای تمام اشکال بینی داشته باشد.

داشتن تجربه کافی

تنها کسی می تواند بهترین جراح بینی تهران باشد که بیشترین تجربه را در جراحی بینی کسب کرده باشد و تعداد کافی جراحی موفق در کارنامه خود داشته باشد. بنابراین در انتخاب خود توجه داشته باشید که حتما سابقه جراح و نمونه کارهای او را بررسی کنید. تجربه عاملی است که در مواقع حساس بسیار تعیین کننده است و می تواند موفقیت یک جراحی را رقم بزند.

عمل بینی با قالب کنترلی

عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

یکی از شیوه های نوین عمل بینی، عمل بینی با قالب کنترلی است. نگرانی بزرگی که خیلی از داوطلبان جراحی بینی دارند این است که آیا نتیجه عمل بینی با چیزی که انتظار دارند مطابق خواهد بود یا خیر. خوشبختانه این نگرانی با شیوه های جدیدی چون استفاده از قالب کنترلی برطرف شده است.

قالب کنترلی به تعدادی قالب سیلیکونی گفته می شود که مطابق فرم نهایی و مورد انتظار جراح و داوطلب از بینی طراحی شده است. با استفاده از این قالب ها، هر زمان که فرم بینی درون قالب جای گرفت و مطابقت داشت می توان گفت جراحی به هدف خود رسیده و می توان به جراحی پایان داد.

جراحان با استفاده از قالب کنترلی حین جراحی، فرم بینی را بعد از هر تغییر با قالب مطابقت می دهند و زمانی که بینی با قالب تطابق داشت، می توان جراحی را پایان داد.

مزیت عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

استفاده از قالب کنترلی باعث می شود داوطلب و جراح بیشترین تسلط و توانایی پیش بینی را بر جراحی داشته باشند. هر قدر نتیجه جراحی بیشتر قابل پیش بینی باشد و از پیش معلوم باشد داوطلب با خاطر آسوده تری برای جراحی اقدام خواهد کرد. این روش هم به جراح در فرآیند جراحی کمک می کند و هم به داوطلب آسودگی خیال می بخشد.

سخن آخر

برای دانستن نکات بیشتر درباره عمل بینی و شناختن ویژگی های بهترین جراحان بینی، می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی