unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

راهنمای خرید کرکره برقی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۵۲ ب.ظ

 

پیش از کرکره تنها مختص کاربری‌های تجاری - صنعتی بود. با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های بسیاری از مردم برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. انتخاب و خرید کرکره برقی برای کاربرد‌های این چنینی علاوه بر کاهش هزینه‌ها و توانایی فراهم آوردن امنیت بیشتر موجب جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل نیز می‌شدند. به همین دلایل متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی

در خرید کرکره برقی اولین موضوع مطروحه انتخاب تیغه‌هاست. با وجود اینکه درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل همچنان مهم هستند. تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر بوده و در صورتی میوانند توجیه‌پذیر باشند که در حال حفاظت از دارایی‌های باارزش خود باشید. 

نوع دیگر که رایج‌ترین انتخاب مصرف‌کنندگان برای خرید کرکره برقی هستند، تیغه‌های آلومینیومی‌اند که در دو نوع تک و دو جداره عرضه می‌شوند. البته با وجود اینکه ممکن است هزینه‌ی خرید کرکره برقی تک جداره در نهایت کمتر از نوع دیگر باشد، توصیه‌ی اکثر متخصصین امر مبتنی بر استفاده از نوع دوم، به دلایلی از قبیل دوام و عمر بیشتر و همچنین محافظت بهتر در برابر شکست و نفوذ غبار و حرارت است. آخرین و کم‌استفاده‌ترین نوع، ورقه‌های فولادی گالوانیزه‌اند که کمترین تقاضا و ضعیف‌ترین کیفیت را در میان سایر مدلها دارند. این مدل برای خرید کرکره برقی به دلایلی از قبیل خرابی بالا و امنیت پایین اصلا توصیه نمی‌شوند.

موضوع مهم دیگر در خرید کرکره برقی، انتخاب موتور برای کرکره است.

خرید کرکره برقی

اولین عنصری که در خرید موتور مورد توجه است، انتخاب نوع آن با توجه به ابعاد چارچوب و تعدد استفاده‌ی روزانه‌ی مورد انتظار از آن است. گاهی شما قصد دارید که یک کرکره قدیمی خود را که به ندرت مورد استفاده قرار می‌دهید مکانیزه کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را باز و بسته کنید. گاهی نیز چهارچوب سوژه‌ی شما نسبتا کوچک است و شما نیز قصد دارید تا جایی که می‌توانید فضای کمتری را به تجهیزات مربوط به کرکره برقی اختصاص دهید. در این گونه موارد به شما توصیه می‌شود که از موتورهای سنترال استفاده کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قدرت بالایی برخوردار نیستند و در صورت استفاده‌ی سنگین به سادگی می‌توانند مستهلک شوند.

در صورتی که یک کاربر تجاری هستید و قصد استفاده از تجهیزات در یک انبار کم رفت و آمد و یا درب ورودی فروشگاه خود را دارید می‌توانید برای خرید کرکره برقی خود استفاده از موتورهای توبلار را در نظر داشته باشید. این انواع معمولاً ساخت چین هستند و به دلیل همکاری گسترده‌ی تجار ایرانی و تأمین‌کنندگان چینی از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردارند. البته این موتورها در حالت عادی از امکاناتی مانند پاراشوت ضد سقوط و یا برق اضطراری بی‌بهره‌اند و در صورت تمایل باید به دنبال مدل‌های خاصی از آنان باشید.

در طرف مقابل، کاربردهای صنعتی نیازمند کرکره‌های متفاوتی است.

موتورهای ساید برای این منظور طراحی شده‌اند. اشغال فضا و مصرف بالای انرژی از نقاط ضعف و آلودگی صدای کمینه، امنیت، قابلیت تعمیرپذیری و قدرت بالاتر موتور که مناسب کرکره‌های بزرگ هستند، از مزایای این نوع موتورهاست.

  • unex safety

خرید کرکره برقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی