unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۳ ب.ظ

عمل زیبایی بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی می باشد که امروزه افراد بیشتری مایل به انجام این کار می باشند. عمل های زیبایی متفاوتی وجود دارند اما بینی قسمتی است که تاثیر بسیار متفاوت و خاصی روی زیبایی چهره دارد. از این رو عمل زیبایی بینی متقاضیان بیشتری نسبت به دیگر عمل های زیبایی دارد. 

عمل زیبایی بینی چه تاثیراتی را به همراه دارد؟

مشکلات متفاوتی ممکن است روی بینی وجود داشته باشد که باعث شوند بینی از زیبایی لازم برخوردار نباشد. به عنوان نمونه: برخی از افراد دارای بینی استخوانی می باشند و مشکل شایع این نوع بینی وجود قوز بر روی آن می باشد یا فرم هایی مانند بینی عقابی در آنها دیده می شود.

عمل زیبایی بینی چه تاثیراتی را به همراه دارد؟

عمل زیبایی بینی می تواند قوز بینی را برطرف کند و به بینی تقارن ببخشد. همچنین افتادگی نوک بینی و تیز یا گرد بودن بیش از حد نوک بینی قابل برطرف شدن است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل بینی ، نوع روش انجام آن می باشد که عبارت است از:

  1. عمل بینی باز یا بسته 

  2. عمل بینی گوشتی یا استخوانی یا ترکیبی

عمل بینی از دید پزشک به دو دسته عمل بینی باز و عمل بینی بسته تقسیم می شود؛ عمل بینی بسته با برش های کوچکی درون باله ی بینی شما انجام می شود، در اینجا گستره ی کار پزشک کمتر است ولی دقت زیادی می برد. در طرف دیگر عمل بینی باز با برداشتن کامل پوست بینی شما انجام می شود و کار پزشک بیشتر و طولانی تر است. این عوامل می تواند از دید پزشک در هزینه عمل بینی شما تاثیر داشته باشد.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

عمل بینی از نظر مدل بینی شخص هم به مدل های عمل بینی گوشتی، استخوانی و یا حتی ترکیبی از هردو تقسیم می شود. عمل بینی استخوانی شاید برای پزشک کمی ساده تر باشد و به مانند عمل بینی گوشتی نیاز به پیوند غضروفی برای جلوگیری از بازگشت هم ندارد. اگر بینی شما هر دو را شامل می شود پس کار بیشتری و دقیق تری باید انجام شود که بالطبع هزینه عمل بینی بیشتر خواهد بود.

جمع بندی

به دلیل نقش تاثیرگذاری که بینی روی زیبایی دارد، اگر بینی دارای تناسب نباشد و نقصی در فرم خود داشته باشد، تناسب تمام چهره را به هم زده و حتی اجازه نمی دهد زیبایی اعضای دیگر چهره مانند چشم ها به چشم بیاید. 

با توجه به نکات گفته شده در ارتباط با هزینه عمل بینی و میزان تاثیر عمل زیبایی بینی در چهره، کلینیک دکتر تهران بیوتی با داشتن سال ها تجربه در انواع عمل های زیبایی، می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی