unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

یکی از مواردی که می تواند در تامین امنیت نقش بسیار زیادی داشته باشد، استفاده کردن از کرکره های برقی می باشد که در انواع بسیار مختلفی طراحی و تولید می شوند. اما مسئله ای که شاید باعث بوجود آمدن دغدغه برای صاحبان کسب وکار شود، قیمت کرکره برقی می باشد. به طور کلی هزینه در زندگی روزمره افراد تاثیر می گذارد و شاید انتخاب کردن آن ها تابعی از قیمت باشد.

قیمت کرکره برقی

خرید کرکره برقی با قیمت مناسب یکی از مواردی است که افراد بسیار به آن توجه می کنند. همانطور که میدانید کرکره برقی یک نوع از درب های نسل جدید است که برای کار و منزل مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت کرکره برقی با درب های قدیمی بسیار متفاوت و بیشتر است. دلیل را آن را هم خودتان می توانید حدس بزنید. ویژگی های و کاربرد های کرکره برقی با قیمت مناسب به گونه ای است که برای آن ایجاب می کند این تفاوت قیمت را با انواع معمول کرکره های دستی داشته باشد

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارند با ما در این مقاله همراه باشید. در بحث قیمت کرکره برقی، عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار می باشند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.

مهمترین عواملی که می تواند در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار باشد!

به طور کلی مواردی که برای خرید یک کرکره برقی با قیمت مناسب باید عوامل زیر را در نظر گرفت: 

  • نوع موتور

در شرکت های ارائه دهنده کرکره برقی با قیمت مناسب، 3 نوع موتور تولید می شود که نقش کلیدی در تعیین قیمت کرکره برقی دارند. موتور سنترال، ساید و توبلار هرکدام برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال نوع توبلار معمولا در مکان های کوچک و با تردد کم مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت کرکره برقی با این موتور به طبع، کمتر از بقیه مدل ها می باشد.

در مقابل موتور ساید برای محل های پرتردد و عریض مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع موتور در توان های مختلفی مورد طراحی و تولید می شوند و قیمت کرکره برقی با این نوع موتور بیشتر از 2 نوع دیگر می باشد.

موتور توبلار چیست؟

این نوع موتورها در دو نوع سبک و سنگین صنعتی وجود دارند. از نوع سبک این موتور برای کرکره برقی هایی استفاده می شود که تیغه های آن کم عرض و در مکان هایی با تردد بالا استفاده می شود. نوع صنعتی و سنگین آن نیز برای مواردی که تیغه های کرکره برقی با قیمت مناسب عریض بوده و تردد در آنها بالا است استفاده می شود.

از دیگر مزایای استفاده از این نوع موتور می توان به مناسب بودن برای مکان های کوچک، زیبایی ظاهر و جذابیت ظاهری آن، اشغال کردن فضای کمتری نسبت به دیگر نمونه های آن اشاره نمود. همچنین شما برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب می توانید به سراغ کرکره برقی که دارای این نمونه از موتور است بروید.

کرکره برقی با قیمت مناسب

موتور ساید چیست؟

این نوع از موتور در سمت راست یا چپ کرکره برقی قرار می گیرد به همین دلیل نام این موتور، موتور ساید است. از این موتور برای ساخت کرکره برقی با قیمت مناسب که تردد از آن ها زیاد است و دارای ورودی عریض و ارتفاع زیاد است استفاده می شود.

موتور سانترال چیست؟

 از این نوع موتور برای درب هایی با وزن متوسط استفاده می شود. به دلیل اینکه این موتورها در مرکز کرکره برقی قرار می گیرند نام آن ها موتور سانترال است. حرکت این نوع موتورها بسیار سریع و روان است و تنها موتوری است که می توان آنها را بر روی کرکره برقی های قدیمی نصب کرد.

موتور سانترال توانایی جا به جا کردن درب هایی با وزن 150 تا 500 کیلوگرم را دارد.

  • تیغه ها

موردی دیگری که می تواند در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار باشد، تیغه های بکار گرفته در آن می باشد. معمولا نوع کرکره برقی تابعی از نوع تیغه استفاده شده در آن می باشد. برای مثال استفاده کردن از تیغه پلی کربنات در مکان هایی که احتیاج به امنیت بسیار بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که این نوع تیغه ها ضد حریق و ضد گلوله می باشند و مثلا در بانک ها از آن ها بیشترین استفاده را می شود.

جمع بندی

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به سراغ فروشگاه های معتبری مانند متین هوشمند بروید تا بتوانید با خیالی راحت اقدام به خرید بهترین و باکیفیت ترین انواع کرکره های برقی را کنید.

  • unex safety

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی