unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

0 تا 100 تتر برای سرمایه گذاری

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ق.ظ

 

با رواج یافتن معاملات کریپتوکارنسی و علاقه‌ی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در آن بازار نحوه خرید تتر به یکی از موضوعات مورد بحث میان بسیاری مبدل شده است. در این مقاله به تتر چیست، نرخ تتر و خرید تتر می پردازیم.

علت ثابت بودن نرخ تتر چیست؟

همانطور که می دانید تتر یک ارز دیجیتال پایه است که در مدت کمی که بین مردم آمده است. محبوبیت زیادی پیدا کرده است. علت محبوبیت آن هم نرخ تتر است. با توجه به شرکت سازنده تتر، تتر بوسیله ی ارزهای فیات پشتیبانی می شود.

ارزهای فیات به ارزهایی مانند دلار و یورو گفته می شود. به گونه ای که با هر توکن تتری که خرید یا فروش می شود و در گردش است یک دلار در صندوق ذخایر آن کنار گذاشته می شود. به همین دلیل نرخ تتر همیشه ثابت است و برابر با 1 دلار است.

البته در بعضی از مواقع به دلیل عرضه و تقاضایی که در بازار خرید و فروش تتر وجود دارد ممکن است قیمت این ارز کمی کمتر یا بیشتر از 1 دلار شود که این مقدار به قدری ناچیز است که قابل چشم پوشی است و می توان آن را ثابت در نظر گرفت.

ثابت بودن نرخ تتر چه مزایایی دارد؟

با توجه به این مسئله که پیش تر به آن اشاره کردیم نرخ تتر از تاثیرگذار ترین دلایل محبوبیت تتر است اما چگونه؟ تتر به عنوان ابزاری است که برای کنترل عدم پایداری و نوسان قیمت های دیگر ارزهای دیجیتال در بازار از آن استفاده می شود.

تتر چیست؟

تتر یک نوع ارز دیجیتال است که بعد از بیتکوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است.

در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه اس؟

مهم ترین مزیت تتر چیست؟

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است.

علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

دلیل رشد سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

کلام آخر

 توجه به تمام موارد ذکر شده در زمینه خرید و فروش تتر یک اصل مهم دیگر باقی می ماند و آن هم انتخاب یک صرافی مناسب برای خرید تتر است. با توجه به این مسئله که تمام تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال در فضای آنلاین انجام می شود.

انتخاب یک صرافی دیجیتال معتبر نکته بسیار مهم و قابل توجه ای است. تترلند صرافی دیجیتال معتبری است که شما با مراجعه به آن می توانید اقدام به سرمایه گذاری امن در زمینه تتر کنید.

 

 

  • unex safety

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی