unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

 

هارد های اکسترنال امروزه به یکی از ضروری ترین محصولات جانبی تبدیل شده اند و افراد زیادی به دنبال خرید آن ها هستند. حجم بسیار زیاد اطلاعات تولید شده در هر زمینه ای باعث شده نگهداری این اطلاعات در سیستم های شخصی ممکن نباشد و از سوی دیگر نیاز به همیشه در دسترس بودن بعضی اطلاعات، باعث شده که هارد های اکسترنال خریداران قابل توجهی پیدا کنند.در بین برند های بازار، هارد وسترن دیجیتال و هارد سیلیکون پاور از بهترین و با کیفیت ترین ها هستند.

هارد وسترن دیجیتال

برند وسترن دیجیتال هارد های خود را در دو نوع اینترنال و اکسترنال تولید می‌کند. هارد وسترن دیجیتال اینترنال در رنگ های بندی های مختلف تولید شده است که هر کدام از این رنگ ها معنی و کاربرد خاصی را تداعی می‌کنند. به دلیل همین تنوع گسترده است که در میان هارد های اینترنال، هارد وسترن دیجیتال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. هارد وسترن دیجیتال نوع اینترنال در رنگ های آبی، سیاه، قرمز، سبز، طلایی و بنفش تولید می‌شوند.

هارد وسترن دیجیتال علاوه بر نوع اینترنال دارای نوع اکسترنال نیز هستند که در 3 سری تولید می‌شوند و از محبوب ترین برند های هارد اکسترنال هستند.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

My Book:

این سری که به My Cloud نیز معروف است، تفاوت بزرگی با 2 سری دیگر دارد. هارد وسترن دیجیتال سری My Book از فضای رایانش ابری برای ذخیره استفاده می‌کند. سری My Book به کمک NAS (ذخیره سازی بر مبنای شبکه) این امکان را فراهم می‌کند که کاربران با اتصال به اینترنت به فایل های خود دسترسی پیدا کنند.

My Passport:

مشهور ترین سری محصولات وسترن دیجیتال. از هارد وسترن دیجیتال مدل My Passport برای ذخیره سازی ایمن اطلاعات استفاده می‌شود. این سری از محصولات وسترن دیجیتال دارای یک نرم افزار رمزگذاری پیش فرض هستند که از سیستم رمزگذاری AES 256 استفاده می‌کند.

WD Elements:

سری WD Elements تقریبا مشابه سری My Passport بوده و مانند آن بین 1 تا 4 ترابایت ظرفیت دارد ولی تفاوت بزرگ هارد وسترن دیجیتال مدلWD Elements   با دو مدل دیگر این است که این مدل فاقد قابلیت رمزگذاری است.

انواع هارد وسترن دیجیتال، با  ایمنی منحصر به فرد و ویژگی‌های بی‌نظیر خود قابیت ذخیره‌سازی اطلاعات بسیار و محافظت از آن‌ها را دارا هستند.

بررسی و معرفی هارد سیلیکون

 هارد سیلیکون پاور از محبوب ترین و بزرگترین برند های بازار لوازم الکترونیک جانبی است. این برند سهم بزرگی در بازار دارد و به میزانی موفق بوده است که بسیاری از خریداران هنگامی که قصد خرید لوازمی مانند هارد اکسترنال ، فلش مموری یا پاوربانک  را دارند، ابتدا ابتدا فیمت مارک سیلیکون پاور و انواع آن را سوال می‌کنند. با توجه به همین توضیحات، هارد سیلیکون پاور از پرکاربرد ترین برند‌های بازار هارد اکسترنال است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد.

کیفیت فناوری و بالای ساخت به همراه دانش و تخصص  باعث شده است که محصولات سیلیکون پاور برای جابه‌جایی و ذخیره سازی اطلاعات جزو بهترین پیشنهاد‌های خرید باشند. برای افرادی که اطلاعات زیادی روی سیستم شخصی خود دارند و قصد دارند که آن ها را انتقال دهند، هارد سیلیکون پاور می‌تواند گزینه ای ایده آل باشد. 

انواع اکسترنال هارد سیلیکون پاور

هارد سیلیکون پاور مدل Armor A80:

ضد ضربه، ضد آب و مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع. این سری از هارد های سیلیکون پاور که تحت نام ARMOR (زره) تولید می‌شوند در مقابل بسیاری از آسیب ها مقاوم هستند.این هارد برای بازی های رایانه ای و همچنین ذخیره اطلاعات مربوط به فعالیت های اداری و شرکتی مناسب است. در سمت کناری این هارد یک کابل USB 3..0 قرار دارد که به دستگاه متصل شده و از این طریق انرژی مورد نیاز هارد را تامین می‌کند.

این هارد در ظرفیت های 500، 640، 750 گیگ و 1 و 2 ترابایت تولید شده است.

هارد سیلیکون پاور مدل Armor A60:

دارای استاندارد ضدآب IPX 4. وزن این هارد حدود 255 گرم و حداکثر ظرفیت 1 ترابایت است. این هارد هم از USB 3.0 و هم از USB 2.0 پشتیبانی می‌کند.

مهم ترین ویژگی های یک هارد سیلیکون پاور

  • مقاوم در برابر نفوذ آب. 

  • مقاوم در برابر شوک و لرزش و ارتعاش.مقاوم در برابر ضربه.

  • مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع.

  • ابعاد کوچک.

  • وزن سبک و قابل حمل.

جمع بندی

همانطور که بررسی شد این دو برند از محبوب ترین برند های بازار هستند و هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارند که آنها از سایر رقبا متمایز می سازد. برای خرید یا کسب اطلاعات دقیق تر درباره انواع و برندهای برتر هارد اکسترنال می توانید به لوتوس مراجعه کنید.

  • unex safety

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی