unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

ویژگی های لباس کار و دستکش ایمنی

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ

یکی از مهمترین ابزاری که برای انجام کارهای مختلف در رده های سختی متفاوت باید داشته باشید، لباس کار مناسب است. یکی از اجزای مهم لباس کار مخصوصا مشاغل سخت، دستکش ایمنی است. ما در این مقاله به ویژگی هایی که در زمان خرید دستکش ایمنی برای لباس کار باید داشته باشد، خواهیم پرداخت. اگر قصد تهیه دستکش مناسب با شغل خود را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

لباس کار

درجه سختی شغل

از مهمترین معیارهایی که در خرید لباس کار وجود دارد، درجه سختی شغل مورد نظر است. باید در نظر داشته باشید که تهیه لباس کار با نوع کار مورد نظر، رابطه مستقیم دارد.

انتخاب دستکش ایمنی نیز که یکی از اجزای مهم لباس کار است به شغل و همچنین موادی که ممکن است با آن سر و کار داشته باشید، بستگی دارد. برای نمونه لباس کار آتشنشانان با پرستاران بسیار متفاوت است و هر یک ویژگی های خاص خود را دارد که همین امر در انتخاب لباس مخصوص کار تاثیرگذار است.

جنس دستکش ایمنی لباس کار

جنس لباس کار و همچنین دستکش ایمنی هنگام تهیه آن بسیار اهمیت دارد. طبیعتا برای مشاغلی که با انواع فلزات و یا سنگ سر و کار دارد، جنس با کیفیت و بسیار مناسبی باید انتخاب شود. البته جنس دستکش و به طور کلی لباس کار باید به گونه ای باشد که از مواد مورد استفاده در حین انجام کار به بدن و پوست نفوذ نکند. البته این مسئله به خطرات ماده نیز بستگی دارد.

ضخامت دستکش ایمنی و لباس کار

میزان ضخامت لباس کار و همینطور دستکش ایمنی بسیار در خرید آن اهمیت دارد. برای نمونه لباس کار مشاغل سخت مثل جوشکاری، آتشنشانی و یا کارهای دیگر باید از ضخامت خوبی برخوردار بوده تا از نفوذ آتش جلوگیری کند. البته این ضخامت نباید از رد و بدل شدن هوا و جریان آن جلوگیری کند که این مورد به جنس لباس کار و دستکش ایمنی بستگی دارد.

قیمت لباس کار و دستکش ایمنی

در مورد هزینه لباس کار و دستکش ایمنی نمی توان مبلغ خیلی دقیق را مطرح نمود، اما هر یک از عواملی که در بالا به آن اشاره نمودیم به طور مستقیم در قیمت دستکش ایمنی و لباس کار تاثیر دارند. برای مثال می توان گفت که هر چه کیفیت لباس کار بیشتر باشد و جنس آن بهتر، هزینه نهایی دستکش ایمنی و لباس کار نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

دستکش ایمنی

کلام پایانی

از مهمترین لوازمی که هنگام انجام کار باید مورد استفاده قرار گیرد، لباس کار و دستکش ایمنی برای مشاغل پرخطر است. ما در این مقاله به ویژگی هایی که باید در زمان خرید لباس کار و همچنین دستکش ایمنی به آنها توجه داشته باشید اشاره نمودیم تا اگر قصد تهیه هر یک از این لوازم را دارید، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

مجموعه hto یکی از بهترین مراکز عرضه انواع محصولات ایمنی برای کار است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به مقایسه، انتخاب و خرید دستکش ایمنی و لباس کار با بهترین قیمت ها بپردازید.

  • unex safety

نظرات  (۲)

مواد اولیه دستکش ایمنی در تولیدی لباس کار از کجا تهیه می شود؟

سلام و خسته نباشید

برای <!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->خرید لباس کار باید کجا بریم؟ چون از همه جا نمیشه خرید کرد و به سختی گیر میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی