unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۰
اسفند

 

پیش از کرکره تنها مختص کاربری‌های تجاری - صنعتی بود. با معرفی کرکره‌های اتوماتیک به بازار، خرید کرکره برقی به یکی از گزینه‌های بسیاری از مردم برای حفاظت از مبادی ورودی یا خروجی و حفاظت پنجره‌های اماکن مسکونی مبدل شد. انتخاب و خرید کرکره برقی برای کاربرد‌های این چنینی علاوه بر کاهش هزینه‌ها و توانایی فراهم آوردن امنیت بیشتر موجب جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل نیز می‌شدند. به همین دلایل متخصصان و ارائه‌کنندگان این خدمات به همگان توصیه به خرید کرکره برقی به جای دیگر سرویس‌ها را می‌کنند.

خرید کرکره برقی

در خرید کرکره برقی اولین موضوع مطروحه انتخاب تیغه‌هاست. با وجود اینکه درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تعیین سطح نیاز مصرف کننده به تأمین امنیت محل همچنان مهم هستند. تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر بوده و در صورتی میوانند توجیه‌پذیر باشند که در حال حفاظت از دارایی‌های باارزش خود باشید. 

نوع دیگر که رایج‌ترین انتخاب مصرف‌کنندگان برای خرید کرکره برقی هستند، تیغه‌های آلومینیومی‌اند که در دو نوع تک و دو جداره عرضه می‌شوند. البته با وجود اینکه ممکن است هزینه‌ی خرید کرکره برقی تک جداره در نهایت کمتر از نوع دیگر باشد، توصیه‌ی اکثر متخصصین امر مبتنی بر استفاده از نوع دوم، به دلایلی از قبیل دوام و عمر بیشتر و همچنین محافظت بهتر در برابر شکست و نفوذ غبار و حرارت است. آخرین و کم‌استفاده‌ترین نوع، ورقه‌های فولادی گالوانیزه‌اند که کمترین تقاضا و ضعیف‌ترین کیفیت را در میان سایر مدلها دارند. این مدل برای خرید کرکره برقی به دلایلی از قبیل خرابی بالا و امنیت پایین اصلا توصیه نمی‌شوند.

موضوع مهم دیگر در خرید کرکره برقی، انتخاب موتور برای کرکره است.

خرید کرکره برقی

اولین عنصری که در خرید موتور مورد توجه است، انتخاب نوع آن با توجه به ابعاد چارچوب و تعدد استفاده‌ی روزانه‌ی مورد انتظار از آن است. گاهی شما قصد دارید که یک کرکره قدیمی خود را که به ندرت مورد استفاده قرار می‌دهید مکانیزه کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را باز و بسته کنید. گاهی نیز چهارچوب سوژه‌ی شما نسبتا کوچک است و شما نیز قصد دارید تا جایی که می‌توانید فضای کمتری را به تجهیزات مربوط به کرکره برقی اختصاص دهید. در این گونه موارد به شما توصیه می‌شود که از موتورهای سنترال استفاده کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قدرت بالایی برخوردار نیستند و در صورت استفاده‌ی سنگین به سادگی می‌توانند مستهلک شوند.

در صورتی که یک کاربر تجاری هستید و قصد استفاده از تجهیزات در یک انبار کم رفت و آمد و یا درب ورودی فروشگاه خود را دارید می‌توانید برای خرید کرکره برقی خود استفاده از موتورهای توبلار را در نظر داشته باشید. این انواع معمولاً ساخت چین هستند و به دلیل همکاری گسترده‌ی تجار ایرانی و تأمین‌کنندگان چینی از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردارند. البته این موتورها در حالت عادی از امکاناتی مانند پاراشوت ضد سقوط و یا برق اضطراری بی‌بهره‌اند و در صورت تمایل باید به دنبال مدل‌های خاصی از آنان باشید.

در طرف مقابل، کاربردهای صنعتی نیازمند کرکره‌های متفاوتی است.

موتورهای ساید برای این منظور طراحی شده‌اند. اشغال فضا و مصرف بالای انرژی از نقاط ضعف و آلودگی صدای کمینه، امنیت، قابلیت تعمیرپذیری و قدرت بالاتر موتور که مناسب کرکره‌های بزرگ هستند، از مزایای این نوع موتورهاست.

  • unex safety
۰۵
اسفند

 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که پوشیدن و استفاده کردن از لباس کار را امری بیهوده می دانند و تمایلی به استفاده و یا خرید عمده لباس کار ندارند پیشنهاد می کنم با ما در این مقاله همراه باشید.

امروزه فرهنگ استفاده از لباس کار بیش از گذشته دارد بین مردم جایگاه خودش را به دست می آورد. اما هنوز هم افرادی وجود دارند که تمایل به استفاده از لباس های شخصی خود به جای لباس مخصوص به کار در محل کارشان دارند.

در این مقاله یونکس قصد دارد به بررسی مزایای پوشیدن و استفاده کردن از لباس کار در محل کارتان بپردازد. مطمئن باشید پس از خواندن این مقاله شما هم جزو آن دسته از افرادی خواهید بود که در محل کارشان به جز لباس مخصوص به کارشان لباس دیگری نخواهند پوشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لباس کار

10 مزایای استفاده از لباس کار

در ادامه ما برای شما 10 مزایای استفاده از لباس کار را آورده ایم که با توجه به آن قطعا شما هم اقدام به خرید عمده لباس کار خواهید کرد.

  1. ایجاد یک تصویر تجاری جذاب. خوب یا بد ، جامعه تمایل دارد تا مردم را بر اساس نحوه لباس پوشیدن قضاوت کند. انتخاب یونیفرم مناسب کارمندان می تواند بلافاصله تصویری حرفه ای از تجارت ایجاد کند که باعث جذب و کمک به حفظ مشتری شود.

  2. شرکت یا نام تجاری خود را تبلیغ کنید. وقتی کارمندان لباس متحدالشکلاتی را به نمایش می گذارند که نشان ها و رنگ های سازمانی را به نمایش می گذارند ، به مارک سازی و تمایز تجارت خود در بازارهایی که خدمت می کنند ، کمک می کنند.

  3. تبلیغات رایگان لباس کارهایی که در سطح عمومی به خوبی طراحی شده باشند ، به "بیلبوردهای پیاده روی" تبدیل می شوند و محصولات و خدمات یک شرکت را "به صورت رایگان" تبلیغ می کنند.

  4. از کارگران محافظت کنید. لباس فرم مزایای عملکردی مانند ایمنی استفاده کننده را به همراه دارد. به عنوان مثال ، لباس کار مقاوم در برابر شعله (FR) می تواند از آسیب دیدگی ناشی از برق گرفتگی قوس الکتریکی تصادفی یا آتش سوزی جلوگیری کند و یونیفرم های دید بالا می توانند از برخورد کارگران با وسایل نقلیه موتوری محافظت کنند.

  5. امنیت را بهبود ببخشید. لباس فرم شرکت که دارای سبک یا رنگ خاصی است ، به سرعت مشخص می کند که چه کسی در کار خاص یا در سایت های شغلی تعلق ندارد یا متعلق به آن نیست.

  6. از آلودگی متقابل محصول جلوگیری کنید. برنامه های یکنواختی که به طور خاص برای صنایع غذایی یا بهداشتی و درمانی طراحی شده اند می توانند به کاهش تهدیدات آلودگی متقابل کمک کنند. آنهایی که برای اتلاف الکتریسیته ساکن ساخته شده اند می توانند از آسیب دیدن قطعات حساس الکترونیکی جلوگیری کنند.

خرید عمده لباس کار

  1. روحیه تیم پرورش دهنده. لباس کار باعث تقویت روحیه تیمی و احساس تعلق می شود. این به نوبه خود می تواند بهره وری کارگران را بهبود بخشد.

  2. مزایای کارمندی کارفرمای لباس فرم ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در هزینه کارکنان می شود و هنگامی که به عنوان بخشی از برنامه اجاره ارائه می شود ، زمان و هزینه پولشویی کارمندان را از بین می برد.

  3. روابط مشتری را بهبود ببخشید. لباس فرم بلافاصله نمایندگان شرکت را که می توانند برای خرید اطلاعات با آنها تماس بگیرند ، شناسایی می کنند ، در نتیجه خدمات کلی مشتری را بهبود می بخشند.

  4. غرور شرکت را ارتقا دهید. لباس فرم باعث ایجاد احساس غرور و مسئولیت می شود و می تواند کارمندان را به "سفیران مارک" خارج از محل کار واقعی تبدیل کند.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده شما می توانید برای خرید عمده لباس کار به فروشگاه اینترنتی یونکس که در زمینه فروش انواع لوازم ایمنی و لباس های مخصوص به کار فعالیت می کند، کنید.

  • unex safety
۰۳
اسفند

 

نگارش نامه اداری درست و بدون ایراد برای انجام و رسیدگی به امور درخواستی از سازمان ها و ادارات، از اهمیت زیادی برخوردار است. یک نامه اداری مودبانه و شیوا، شما برای رسیدن به خواسته خود بسیار کمک می کند.

در ادامه ای مطلب از سایت شهرداد همراه باشید تا در خصوص نگارش نامه اداری شیوا و مناسب برای شما توضیحاتی را بیان کنیم.

نگارش نامه اداری گیرا

نکاتی که برای نگارش نامه اداری لازم است رعایت کنید

  • قبل از نگارش نامه اصلی ، ابتدا آن را بر روی چرک نویس بنویسید و سپس آن را روی صفحه اصلی پاکنویس کنید.

  • نیاز است نامه خوانا باشد تا از ایجاد هرگونه اشتباه در فهم آن جلوگیری شود.

  • از نمادهای نگارشی (ویرگول، نقطه، ...) باید به درستی استفاده شود.

  • نامه اداری باید در یک طرف صفحه نوشته شود.

  • از کلمات عامیانه و به اصطلاح کوچه های بازار خودداری کنید و جزئیات و کلمات اضافی را نگویید.

  • اگر متن نامه خیلی طولانی است، لطفاً ابتدا خلاصه ای را قبل از متن اصلی ارائه دهید و سپس اعلان یا متن سفارش را به عنوان پیوست ضمیمه کنید.

  • نامه را با خط زیبا و خوانا بنویسید. اگر در حال تایپ نامه هستید، از نویسه های رایج و اندازه قلم مناسب استفاده کنید.

  • اگر نامه پیوست داشته باشد، باید در ابتدای نامه ذکر شود.

  • اگر نامه در پاسخ به نامه های دیگر نگارش شده است، حتماً در ابتدای نامه نوشته شده ذکر کنید که نامه در پاسخ به نامه فلان و در تاریخ فلان می باشد.

  • نحوه پرداختن به دسته بندی های سازمانی در هنگام نگارش نامه اداری را حتما رعایت فرمایید.

  • رعایت دقیق درجه های سازمانی به ویژه در نگارش نامه اداری مهم است و مواضع سازمانی باید با دقت در نامه مشخص شود.

برای نگارش نامه اداری گیرا و مناسب، مراحل زیر را درنظر بگیرید.

در ادامه قصد داریم به صورت کاربردی، مراحل گام به گام نگارش یک نامه اداری قابل فهم و رسمی را برای شما بیان کنیم.

1. برای شروع نوشتن نامه ، ابتدا باید نام خدا و سپس تاریخ روز را بنویسید.

 

۲. نامه را با فاصله کمی از راست (کمی بیشتر از سطر اول) تا گیرنده نامه بنویسید. نامه اداری باید با نهایت ادب و احترام نوشته شود تا بیشترین اثر را داشته باشد.

به عنوان مثال: آقای / خانم ... مدیریت عزیز سازمان ...

 

3. مقدمه ای بنویسید که مخاطب را به خود جلب کند و ذهن خواننده را برای داستان اصلی آماده کند. نمی توانید بلافاصله به اصل موضوع بپردازید ، زیرا ذهن خواننده را گیج و سردرگم می کند.

 

4- سپس متن اصلی را بنویسید.

به عنوان مثال ، در باقیمانده جمله قبلی: لطفا توجه داشته باشید که به دلیل برگزاری "کنفرانس بین المللی فرش و منسوجات" از 23 تا 24 مهر 1397 در سالن نمایشگاه های بین المللی ، لطفا سفارش دهید ...

 

5- پس از بیان درخواست خود ، پایان نامه را به گونه ای بنویسید که مخاطب نامه را به قبول و انجام درخواست شما ترغیب نماید.

بعنوان مثال: با توجه به مطالب فوق انتظار می رود همکاران محترم ما در اجرای مفاد بخشنامه فوق الذکر همکاری نمایند.

 

6. پس از نگارش نامه اداری، یک خط بگذارید ، نامه را در سمت چپ امضا کرده و مهر کنید و تاریخ را یادداشت کنید.

 

7. اگر قرار است نامه به بخشهای دیگر ارسال شود، در قسمت پایین نامه بخشی را ایجاد کنید که نام آن کپی باشد و نام هر قسمت را یادداشت کنید.

نکات عملی نگارش نامه اداری

کلام آخر

در این مقاله سعی شده نکات لازم برای نگارش نامه اداری شیوا و مناسب به همراه مراحل گام به گام تنظیم آن را برای شما بیان کنیم. برای گرفتن مشاوره در این خصوص و سوالات حقوقی خود، می توانید از اپلیکیشن حقوقی شهرداد استفاده کنید.

  • unex safety