unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

اهمیت محافظت از پا با کفش کار

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ب.ظ

ساده ترین و پرکاربردترین شکل تجهیزات ایمنی که استفاده می شود احتمالا دستکش کار است جایی که کاربرد دستکش ظرفشویی برای محافظت از پوست دست به چشم می آید. ولی ایمنی فقط مربوط به دست های شما نمی شود و قسمت های مهم تری هم وجود دارند. چه چیزی باعث می شود که شما بتوانید سرپا بایستید یا صبح ها به سمت محل کار حرکت کنید. در این رابطه گفته می شود که پا قلب دوم انسان است، قلبی که بیرون و جلوتر از بدن شما به استقبال خطرات می رود؛ کفش کار راه حل مناسبی برای محافظت از پاهای شماست تا بتوانید در سلامت و امنیت کامل به کارهای روزمره‌ی خود برسید.

کفش کار

پیدایش کفش کار

طبق تحقیقات انسان شناسی، برای اولین بار حدود 40 هزار سال پیش انسان ها از کفش استفاده کردند. مردم مصر باستان در حدود 1500 سال قبل از میلاد مسیح از نی های بافته شده کفش کار ساختند، این کفش ها به شکل قایق بودند و بند هایی از نی نازک و بلند داشتند. این نوع از کفش کار تا قرن نوزدهم میلادی هم در آن مناطق قابل مشاهده بود و از بین نرفته بود. در سال 2008 در مناطقی از ارمنستان کفش چرم دو لایه پیدا شد، چرمی که پنج هزار و پانصد سال در فضای غار عمر کرده، بدون شک چرم مرغوبی بوده است. به طور کلی انسان به نحوی آفریده شده بود که با پای برهنه هم بتواند به زندگی خود ادامه دهد، اما مغز انسان مثل سایر نوآوری‌ها این بار هم راهی برای محافظت از خود و افزایش آسایش گونه‌ی بشری پیدا کرد.


 

چند اشتباه در استفاده از کفش کار

زندگی بشر همیشه آنگونه که گفته شد، منطقی و براساس عقل پیش نمی رود. به عنوان مثال جنگ و فعالیت های رزمی جزو کارهای پر خطر هستند به نحوی که امروزه سربازان و نظامیان در تمام کشور ها از پوتین به عنوان کفش کار استفاده می کنند. ارتش رومانی یک مثال نقض برای این موضوع بود جایی که ارتش رومانی به پیروی از رفتار مسیح و پیروانش صندل می پوشیدند و اعتقاد راسخ داشتند که این موضوع در پیروزی آن ها نقش خواهد داشت.

کفش ایمنی

کفش کار یا کفش ایمنی

تهدیداتی که انسان با آن سروکار دارد، به شکلی که قبل از میلاد مسیح بودند باقی نماندند. از جمله این خطرات می توان به سر خوردن روی سطوح لیز، برق گرفتگی هنگام کار با اجسام رسانا، سقوط اجرام سنگین روی پا و خطر ریختن مواد شیمیایی روی پای فرد اشاره کرد. کفش کار در انواع مختلفی برای حفاظت از یکایک این خطرات ساخته شده است. کفش های ایمنی معمولا دارای زیره پی یو هستند که باعث می شود ضمن محافظت پا، قدرت حرکت و مانور بیشتری به شخص بدهند.

بهترین فروشگاه کفش کار

کفش بخش مهمی از لباس کار اشخاص بوده که معمولا الزامی برای رعایت یک فرم و پوشیدن یک مدل خاص از آن وجود ندارد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی و کفش کار یونکس، مشخصات ایمنی را با متغیرهای ظاهری مورد نظر خود ترکیب کرده و یک کفش کار ایمن و منحصر به فرد انتخاب کنید؛ در این فروشگاه امکان خرید کفش ایمنی کوهستان و صحرا هم در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

 

 

  • unex safety

کفش ایمنی

کفش کار

نظرات  (۲)

سلام بسیار عالی و مفید

من مقاله ای که راجب لباس کار گذاشتید هم خوندم کلی نکته یاد گرفتم

سلام ممنون بابت اطلاعات کاملتون ، میشه لطف کنید فرق بین لباس کار خارجی اصل با لباس کار ایرانی رو بگید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی