unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
مهر

مهم ترین فاکتور تصمیم گیری برای کسی که قصد انجام جراحی بینی دارد، هزینه عمل بینی است. زمانی که قصد دارید جراحان مختلف را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید به احتمال زیاد ابتدا به هزینه دریافتی هر جراح توجه می کنید. این سوال که هزینه عمل بینی چقدر است پاسخ دقیق و مشخصی ندارد. هزینه عمل بینی تحت تاثیر عوامل مختلفی است و این مقدار هزینه می تواند متغیر باشد. در این مقاله سعی می کنیم عواملی که بر هزینه عمل بینی تاثیر گذار است را تشریح کنیم.

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی فقط مختص خود جراحی نیست، بلکه قبل و بعد از عمل هم هزینه های مختلفی دارد.

  • هزینه قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

  • دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. در ادامه به طور مفصل به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی می پردازیم.

  • هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

چه عواملی در هزینه عمل بینی موثر هستند؟

  • سابقه، تجربه و تحصیلات پزشک

شما چقدر اطمینان میکنید که یک پزشک تازه کار بینی شما را عمل کند؟ قطعا شک و تردید زیادی دارید چون احتمال اینکه پزشک تازه کار مرتکب خطا شود خیلی زیاد است. هرچقدر سابقه و تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه عمل بینی هم بیشتر خواهد شد چون این پزشکان، با دقت بسیار و با پشتوانه تجربه ای ارزشمند بینی را عمل می کنند و به واسطه سال ها تجربه می توانند مشکلاتی که سر عمل پیش می آیند را پیش بینی و حل بکنند.

درباره تحصیلات هم که باید بگوییم پزشکان فوق تخصص معمولا بیشتر از پزشکان متخصص پول میگیرند.

  • موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان

این موضوع فقط درباره مطب صدق نمیکند. مطب هایی که در قسمت های بالای شهر هستند ویزیت و هزینه عمل بینی گران تری دارند. البته این را بگوییم که هزینه عمل بینی در مطب و کلینیک با بیمارستان تفاوت زیادی دارد.

  • نوع بینی، گوشتی، استخوانی یا ترمیمی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارند، بسیار سخت تر از عمل بینی استخوانی است. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

هزینه عمل بینی در سال 99

آیا بیمه هزینه عمل بینی را قبول می کند؟

بیمه معمولا هزینه عمل زیبایی بینی را نمی پذیرد اما بعضی از شرکت های بیمه در شرایطی که عیب و نقص های بینی باعث مشکلات تنفسی در بیمار بشوند هزینه جراحی بینی را پرداخت میکنند. مواردی نظیر شکستگی استخوان بینی، تنگ شدن دهلیز بینی و مخروط بینی که بزرگ شده باشد و انحراف بینی از دسته مواردی هستند که بیمه هزینه عمل آنها را پرداخت می کنند.

چه هزینه ای برای عمل بینی معقول است؟

متوسط هزینه عمل جراحی در سال۹۹ بین ۵ تا ۳۵ میلیون تومان است که با توجه به فاکتورهایی که در این مقاله ذکر کردیم این قیمت از هر پزشک به پزشک دیگر و از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است. بینی یکی از اجزای حیاتی بدن است و اگر آن را به دست جراح بی تجربه ای بدهید ممکن است دچار صدمات جبران ناپذیری شوید. ما پیشنهاد میکنیم که حتما به یک پزشک حاذق و با تجربه مراجعه کنید. توصیه ما این است که برای دریافت مشاوره به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 

  • unex safety
۲۸
مهر

سقط جنین هم از نظر دین اسلام و هم از نظر شرع و قانون حرام است و اگر کسی عامدا اقدام به سقط جنین بکند، علاوه بر دیه مجازات ۳ تا ۶ ماه حبس نیز دارد. اما این موضوع همانند موضوع های قانونی دیگر دارای جزئیات و تبصره های بسیاری است که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

سقط جنین

مجازات سقط جنین

سقط جنین از نظر مجازات اسلامی جرم تعبیه شده است یعنی قانونگذار می تواند برای کسانی که در این عمل زشت مشارکت کرده اند حکم صادر کند. سقط جنین را می توان خارج شدن اختیاری جنین از رحم مادر تصور کرد به طوری که قابلیت زندگی بیرون رحم مادر را نداشته باشد و بعد از خارج شدن جانش را از دست می دهد.

قانون درباره کسانی که در سقط جنین مشارکت کرده اند چه می گوید؟

قانون گذار می تواند کسانی که در سقط جنین به مادر کمک می کنند مانند پزشک، ماما و هرکسی که به مادر دارویی بدهد یا اقدامی کند که او فرزندش را از دست بدهد را مجازات کند. در قانون چیزی درباره مجازات مادر ننوشته است. یعنی اگر مادری حتی از روی قصد فرزندش را سقط کند توسط قانون مجازات نمی شود فقط باید در صورت حکم قاضی، به پدر جنین دیه بدهد.

قانون اسلامی برای مجازات پدری که همسرش را وادار به سقط کرده و باعث سقط فرزندش شده هم حکم مشخصی ندارد. نهایت مجازاتی که برای پدر درنظر گرفته شده است پرداخت دیه است.

 

سقط جنین

در چه شرایطی سقط جنین مجاز است؟

  1. وقتی سه پزشک متخصص و معتبر تایید کنند که جنین دارای بیماری خاصی مانند عقب افتادگی یا نقص عضو است و این بیماری باعث حرج مادر می شود.

  2. مادر بیماری سختی داشته باشد که در صورت نگه داشتن جنین، احتمال فوت مادر وجود داشته باشد.

  3. خود مادر باید در پزشک قانونی حضور پیدا کند و رضایت بدهد که فرزندش سقط شود.

  4. جنین هنوز به ۴ ماهگی نرسیده باشد. در اصطلاح اسلامی وقتی جنین به ۴ ماهگی برسد می گویند جنین به ولوج روح رسیده یعنی روح دمیده شده است. در این مورد باید سونوگرافی های متعددی در دوران متفاوت صورت بگیرد تا حکم گذار مطمئن شود.

مجازات سقط جنین

سقط جنین از ۴ ماهگی به بعد غیرقانونی است.

همان طور که پیش تر گفتیم وقتی جنین به ولوج روح رسیده باشد مانند یک انسان بالغ است و اگر کسی عمدا یا تصادفا اقدام به قتل جنین بکند باید دیه کامل را بپردازد. اگر جنین دارای بیماری بدی است یا اینکه برای مادر خطر جانی وجود دارد باید قبل از چهار ماهگی، آزمایشات و سونوگرافی های متعدد و معتبری انجام بگیرد و به همراه خود مادر به پزشک قانونی مراجعه کرد و مادر رضایت دهد که سقط جنین انجام شود.

جالب است بدانید که اگر بعد از چهار ماهگی مشکلی برای مادر پیش آمد که امکان نجات مادر و فرزند با هم وجود نداشت طبق نظر بیشتر علما از جمله امام خمینی باید برای نجات جان یکی از آنها قرعه انداخت.

حرف آخر

سقط جنین از نظر شرعی و قانونی مانند قتل نفس است. این مسئله جزئیات زیادی دارد که می توانید در اپلیکیشن حقوقی شهرداد درباره آن بیشتر مطالعه کنید.


 

  • unex safety
۲۲
مهر

 

 

 

مشاوره سئو

امروزه برای موفقیت در کسب و کار خود ، تنها داشتن سایت و معرفی خدمات و محصولات کافی نیست. میلیون ها برند در هر حوضه وجود دارد که در حال معرفی خود هستند.  برای موفقیت در کار خود ، به یک مشاوره سئو نیاز دارید تا بتوانید بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را پیدا نمایید . افرادی که برای شما مشاوره سئو را انجام می دهند ، در رابطه با اهدافی که برای کسب و کار خود دارید با شما صحبت می کنند و کلمات کلیدی را در حوزه شما شناسایی می کنند. . این متخصص ها وظیفه دارند به صورت منظم وضعیت رتبه و ترافیک لحظه ای سایت شما را در اختیارتان قرار بدهند .

یک کارشناس سئو خوب چه وظایفی دارد؟

  1. متعهد بودن

  2. تسلط داشتن به اطلاعات و دانش روز

  3. در زمینه کاری سئو با تجربه و ماهر باشد

  4. روابط عمومی قوی داشته باشد

وظایف یک مشاوره سئو چیست؟

قیمت مشاوره سئو بر چه اساسی تعیین می شود؟

برای مشاوره هزینه پیش فرضی در نظر گرفته نمی شود ، برای اطلاع دقیق از مبلغ تعرفه باید با ما تماس بگیرید. اما خدمات مشاوره سئو به طور کلی شامل موارد زیر می شود :

  1. استراتژی استفاده شده برای تولید و انتشار محتوا

  2. تکنیکال سئو

  3. استفاده از لینک بیلدینگ

  4. بازاریابی به وسیله موتور های جستجوگر

هزینه مشاوره سئو

چه سوالاتی در جلسه مشاوره سئو از کارفرما پرسیده می شود؟

  1. سایت شما را چه شرکتی طراحی کرده است و چه خدماتی می توانید از این شرکت دریافت کنید؟

  2. آیا تاکنون از ابزارهای تحلیل و آنالیز سئو استفاده کرده اید؟

  3. چه کلمات کلیدی را برای سئو در نظر گرفته اید؟

  4. در چه کلمات کلیدی پر رقابتی، دارای رتبه ای هستید؟

  5. از سئوکار یا متخصص سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل استفاده کرده اید؟ در صورتی که پاسخ بله هست، او چه کارهایی برای سایت انجام داده است؟

  6. به سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر) و گوگل آنالیتیکس وب سایت خودتان دسترسی دارید؟

  7. با تکنیک های بهینه سازی وب سایت چقدر آشنا هستید؟

  8. در چه کلمات کلیدی پر رقابتی، دارای رتبه ای هستید؟

  9. آیا مجموعه شما نیروی متخصص برای سئو سایت دارد یا می خواهید آن را به تیم ما بسپارید؟

مشاور سئو ای که دارای تجربه زیاد باشد ، بعد از گرفتن جواب این سوالات برخی آنالیزها و بررسی سایت رقبا را روی سایت شما انجام می دهد و سایت را از نظر محتوا و سئو داخلی و خارجی بررسی می نماید تا به یک درک درست و کامل از سایت شما برسد .

و سپس بر اساس وضعیتی که سایت دارد و انتظارات صاحب سایت و ... به شما مشاوره سئو تخصصی می دهد .

بهترین مشاوره سئو

مشاوره سئو توسط سایت سئو اینجا

در مشاوره سئو سایت “ سئو اینجا “ محتوا براساس تعداد جستجوی کلمات کلیدی و مرتبط بودن با حوزه کاری شما انتخاب می گردد. پس می توان مطمئن بود که سایت شما در رتبه بالای گوگل  قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه فرآیند سئو کاری بسیار تخصصی و حساس و زمان بر است، اگر فکر می کنید زمان و تخصص شما برای بهبود رتبه سایت تان کافی نیست، پیشنهاد میکنم با مشاوران سایت “ سئو اینجا “ مشورت کنید. می توانید با مشاوران ما از طریق این لینک https://seoinja.com/consulting-seo/  در ارتباط باشید.

  • unex safety
۲۱
مهر

سئو مفهومی گسترده و البته پیچیده است. برای سئو سایت شما باید روش ها  و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا دانش خود را این حوزه افزایش داده و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. ولی اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید مقالات و سایت های مختلف مواجه خواهید شد که در برخی موارد در تناقض با یکدیگر هستند. مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد، اینکه بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد.

آموزش سئو

 

همانطور که گفتیم تنوع و تعداد زیاد منابع آموزشی و تفاوت گفته ها موجب سردرگمی شما خواهد شد، نتیجه این سردرگمی می تواند صرف زمان و هزینه زیاد بدون کسب نتیجه باشد. برای آنکه بتوانید مسیر درستی را در آموزش سئو سایت انتخاب کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

1: آموزش سئو مبتدی (آشنایی با اصطلاحات رایج سئو)

در هر حوزه تخصصی که وارد بشوید با انبوهی از عبارات و اصطلاحات جدید مواجه خواهید شد، سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای آنکه هنگام مطالعه یک مقاله یا کتاب آموزش سئو دچار سردرگمی نشوید باید این اصطلاحات را بشناسید. برخی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و الگوریتم های گوگل هستند.

مراحل آموش سئو

2:آموزش سئو پیشرفته (مطالعه کتاب های آموزش در حوزه سئو)

 پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب می کنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هر کدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی در سایت ها یا فیلم های آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید. مطالعه مقالات اینترنتی میتواند تکنیک های جذابی را در حوزه سئو به شما آموزش دهد ولی در این مقالات مسیر یادگیری برای شما مشخص نشده است. بیشتر مقالات آموزش سئو تمرکز خود را بر یک حوزه یا تکنیک خاص قرار می دهند و برای افرادی که دقیقا در همان مرحله هستند مناسب خواهند بود. به عنوان مثال بعضی از مقاله ها برای افراد مبتدی و بعضی مقاله های دیگر برای افراد پیشرفته مناسب خواهد بود.

سئو سایت


 

برای شروع یادگیری بهینه سازی سایت، بهترین روش مطالعه کتاب های تخصصی در این حوزه است. چون کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی مسیر یادگیری را نیز پیش بینی می کند. پیوستگی و انسجام مطالب و یادگیری منظم موجب میشود که دچار سردرگمی یا تناقض نشوید.

3:مشاهده  فیلم‌های آموزش سئو

مطالعه مقالات و کتاب های الکترونیکی درک عمیقی از مفاهیم و اصطلاحات سئو برای شما فراهم می کند، ولی ممکن است موجب شود تا در مسیر یادگیری خود بخش‌هایی از محتوا را فراموش کرده یا از دید شما پنهان بمانند.

4. آموزش سئو در کلاس های بیرون (سئو مبتدی و حرفه‌ای در عمل)

سئو چیست؟

بعد  از آنکه دانش اولیه را در حوزه سئو کسب کردید دیگر زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست و شما با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد. شما به خوبی می دانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است ولی احتمالا نمی دانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید. شرکت در دوره های آموزشی و کلاس های بیرون به شما کمک میکند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید و تکنیک های کاربردی را بیاموزید. 

سایت تخصصی و آموزشی سئو اینجا به شما کمک می کند تا در زمینه طراحی سایت و شاخه مرتبط با این موضوع که یکی ازین موار آموزش سئو است تجربه های لازم را ارائه میدهد.

 

آموزش سئو به صورت اصولی




 

  • unex safety
۱۹
مهر

شواهد نشان می دهد که اولین بار جراحی روی بینی در هزاران سال پیش انجام شده است. اما جراحی بینی به شیوه امروزی و به هدف ارتقای زیبایی کمتر از صد سال قدمت دارد.با رواج این جراحی در جهان کم کم جراحی بینی به ایران نیز راه پیدا کرد و با توسعه زیرساخت های پزشکی در ایران به سرعت گسترش پیدا کرد و محبوب شد. تا جایی که کشور ایران از نظر نرخ انجام جراحی بینی در جهان رتبه اول را دارد.

دلیل محبوبیت این جراحی زیبایی این است که افراد معتقدند فرم و شکل بینی تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره آنها دارد و دوست دارند بینی خوش فرم تری داشته باشند. ما در این مقاله می خواهیم نکات بسیار مهمی درباره ی جراحی بینی بگوییم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه جراحی بینی

طبق شواهد تاریخی حدود 600 سال قبل از میلاد مسیح، یک پزشک یونانی بینی یکی از بیماران خود را با استفاده از گوشت گونه اش جراحی کرده بود. همچنین شواهد زیادی وجود دارد که سربازانی که در جنگ مجروح می شدند بینی آسیب دیده خود را با جراحی ترمیم می کردند. سابقه جراحی بینی در جهان به ۴۰۰ سال برمی گردد.

جراحی بینی

دسته بندی های جراحی بینی

جراحی بینی از جهات مختلف قابل بررسی است. یکی از این دسته بندی ها بر اساس نوع فرم بینی است. بینی ها از نظر فرم و بافت بینی به دو حالت تقسیم می شوند، گوشتی و استخوانی. عمل این دو نوع بینی باهم متفاوت است. عمل بینی های گوشتی به دلیل غضروف نرم، پوست نسبتا ضخیم و چربی هایی که در نوک بینی انباشته شده اند نسبت به بینی های استخوانی سخت تر و پیچیده تر است اما اگر جراحی بینی خود را به یک جراح ماهر بسپارید جای هیچ نگرانی وجود ندارد و می توانید به راحتی از نتیجه عمل خود لذت ببرید.

جراحی بینی با توجه به روش و تکنیکی که در آن به کار گرفته می شود هم به دو دسته روش باز و بسته تقسیم میشود. در رینوپلاستی به تکنیک باز جراح برش هایی درون بینی و در ناحیه زیر نوک بینی ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواه خود شکل بدهد.

 دررینوپلاستی با تکنیک بسته تمام برش ها درون بینی و به مقدار محدود انجام می شود و پوست در حد بسیار کمی از روی غضروف کنار می رود. مشخص است که هرکدام از این تکنیک ها مزایا و معایب خودشان را دارند. به عنوان مثال در روش باز جراح هیچ محدودیتی برای تغییر شکل بینی ندارد اما ورم و کبودی بعد از عمل نسبت به روش بسته بیشتر است. از مزایای تکنیک بسته میتوان به ورم و کبودی کمتر، زمان جراحی کوتاه تر اشاره کرد. عیب آن این است که جراح نمی تواند تغییرات چشمگیری را ایجاد کند.

بهترین سن برای جراحی بینی

بسیاری از بیماران این سوال را می پرسند. بهترین سن برای دختران برای عمل بینی ۱۶ و برای پسران ۱۸ سال است؛ یعنی زمانی که بینی رشد کرده باشد. جالب است بدانید درصد کسانی که زیر ۱۸ سال هستند و میخواهند بینیشان را عمل کنند روز به رو بیشتر میشود.

مهمترین محدودیت در انجام جراحی بینی، بیماری های زمینه ای و ارثی مانند فشار خون، مشکل قلبی و ریوی و امثال آن است. چنین افرادی باید حتما بیماری خود را به پزشک اطلاع دهند تا پزشک در مورد مجاز بودن یا نبودن جراحی تصمیم بگیرد.

جراحی بینی

مزایای جراحی بینی

  • برطرف شدن مشکلات تنفسی، نقایص زیبایی شناختی فرم بینی

بسیاری از کسانی که رینوپلاستی انجام میدهند به علت مشکلات تنفسی و نقص های بینی است. عمل بینی این فرصت را به آنها میدهد که همه یا بسیاری از مشکلات بینی خود را برای همیشه برطرف کنند.

  • بالا بردن اعتماد به نفس

داشتن بینی بزرگ یا بدفرم باعث شده که بسیاری از افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و نتوانند در جامعه به خوبی فعالیت کنند. رینوپلاستی اعتماد به نفس شما را بسیار بالا می برد.

معایب عمل بینی

  • ورم، کبودی، زخم های ناشی از عمل
  • ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.
  • بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.
  • ایجاد اختلال درتنفس
  • ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.
  • امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

اهمیت پزشک در جراحی بینی

تمام مزایای جراحی بینی در صورتی محقق می شود که جراحی توسط یک جراح ماهر و باتجربه انجام شود. مهارت جراح بزرگترین و مستقیم ترین تاثیر را در نتیجه جراحی دارد. پیشنهاد ما این است که سایت دکتر تهران بیوتی را مشاهده کرده و از پزشکان حاذق این مجموعه مشاوره خود را دریافت کنید.

منبع: https://drtehranbeauty.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/                  

  • unex safety
۱۴
مهر

 

سئو سایت چیست؟

سئو و یا همان بهینه سازی سایت توسط موتور های جستجو از جمله موارد بسیار مهم در افزایش رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو می باشد.

سئو سایت نه تنها در افزایش رتبه سایت بسیار مفید می باشد، بلکه باعث افزایش بازدید آمار سایت نیز می شود.

افزایش آمار بازدید توسط سئو سایت می تواند به رونق کسب و کار شما شدیدا کمک کند و بسیار موثر واقع شود.

سئو سایت

در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی درباره سئو سایت و مزایای آن بپردازیم.

پس اگر به دنبال یادگیری و فهم سئو می باشید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

مزایای سئو سایت:

همانطور که گفته شد هدف از سئو همان بهینه سازی وب سایت می باشد. سئو سایت می تواند باعث بروز اتفاقات خوشایند در جهت پیشرفت سایت شما گردد که در ادامه این موارد را به ترتیب ذکر می کنیم:

  • افزایش رتبه سایت

  • افزایش بازدید سایت

  • هدایت کاربران هدف به سایت

  • تبدیل کاربران هدف به کاربران دائمی

  • افزایش فروش و کسب درآمد به سبب حضور کاربران دائمی

سئو سایت با استفاده از روش های گوناگونی انجام می شود

در ابتدا باید گفت که سئو از جمله مسائل بسیار مهم و کاربردی در وب می باشد که احتیاج به تخصص دارد. پس اگر قصد یادگیری سئو را دارید، باید بدانید راه طولانی در پیش دارید و باید زمان زیادی را صرف کنید. در غیر این صورت می توانید از یک متخصص برای سئو سایت خود کمک بگیرید.

چگونه از یک متخصص در زمینه سئو سایت کمک بگیریم؟

اگر شما هیچ نوع اطلاعاتی در زمینه سئو سایت ندارید، بهتر است از یک شخص امین در این زمینه کمک بگیرید. زیرا اگر در این زمینه به دام افراد سودجو بیفتید که با استفاده از ترفند های اشتباه و کاربرد سئو کلاه سیاه بخواهند سایت شما را در مدت زمان محدود به رتبه های برتر برسانند، قطعا آسیب و خسارت بزرگی به سایت شما وارد کرده اند.

زیرا با استفاده از سئو کلاه سیاه که شامل بک لینک های اشتباه، استفاده از کلمات کلیدی بی ربط، همچنین استفاده از کلمات کلیدی به تعداد بسیار زیاد و ... می باشد، سایت یه صورت موقت بالا آمده و شما که در این زمینه اطلاعاتی ندارید، از روند کار بسیار راضی می باشید. در نتیجه با رضایت کامل مبلغ مورد نظر افراد سودجو را پرداخت کرده و پروژه را می بندید‌.

در حالی که از عواقب این کار و اتفاقات ناگواری که سایت شما را تهدید می کنند، بی اطلاع هستید. زیرا پس از مدتی ربات های گوگل متوجه تقلب های انجام شده در سایت شما می شوند و درصد اسپم بودن سایت شما به صورت سهمی افزایش می یابد.

از این اگر به دنبال یک سایت کاملا معتبر در زمینه سئو سایت هستید و قصد دارید در این زمینه خدمات بگیرید، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کرده و از خدمات موجود در این سایت استفاده کنید.

همچنین در این سایت مطالب مفیدی نیز در زمینه سئو وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها اطلاعات خود را در زمینه سئو سایت افزایش دهید. برای خواندن مقالات بیشتر به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

 

 

 

  • unex safety
۱۳
مهر

حتما اصطلاح ریپورت (report) را بارها شنیده اید؛ اگر از شما بخواهند معنی این کلمه را بگویید، پاسخ شما چیست؟  رپرت یا ریپورت به معنای تفسیر است. تفسیر یعنی بیان کردن و شرح خبر یا کاری که انجام شده است، یعنی اطلاع دادن و به نوعی می توان گفت یک گزارش است. اما هدف ما از این تحلیل ها چیست؟ رپورتاژ آگهی. اگر با این مفهوم آشنایی ندارید و در عین حال یک کسب و کار برخط  را می گردانید، شانس بزرگی را از دست داده اید. رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی در زبان انگلیسی با کلماتی مثل advertorial یا reportage از آن یاد می شود. البته در زمانی که این مطلب را می نویسیم رپورتاژ آگهی در همان کشوری که اول بار ایجاد شد به دردسرهای قانونی دچار شده و به سمت محو شدن می رود.

رپورتاژ آگهی

وقتی ما قرار است در خاورمیانه زندگی کنیم و شرایط رفاهی اینجا را داشته باشیم، ناخودآگاه امتیازاتی به ما تعلق می گیرد. در اینجا این امتیاز قوانینی است که دست ما را برای تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی باز گذاشته است. البته امیدوارم این حرف بنده باعث گرانتر شدن قیمت رپورتاژ نشود، چرا که تعرفه ی آن فعلا بر عکس خیلی چیزها معقول به نظر می رسد. 

چه تعریفی از رپورتاژ آگهی دارید؟

تعریف کنید، همیشه یکی از سوالات امتحانی بوده است؛ رپورتاژ آگهی یک نوع گزارش تفصیلی است که به معرفی شخص شما یا بیزینس شما (شامل محصولات وارداتی، مواد اولیه، تولیدات داخلی، خدمات و ...) می پردازد. بله شما می توانید یک مصاحبه با خودتان ترتیب دهید، یک سری سوال سفارشی بپرسید و در صورت تایید و پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی، آن نوشته در یک سایت خبری معتبر منتشر بشود. 

رپورتاژ آگهی

تاثیر گذاری رپورتاژ خبری کجا مشخص می شود؟

در همین حین که دارید فکر می کنید چه مصاحبه ای شد و خوب شهرتی کسب کردم، باید به شما اطلاع دهم که دیگر دوران کاغذ بازی گذشته است. رپورتاژ خبری شما در سایت برای همیشه باقی می ماند. مثلا اسم شما چندین بار در آن نوشته ذکر شده است. بعدها با جستجوی اسم شما نتایج آن رپورتاژ آگهی را نشان می دهند. حال حتی اگر آنقدرها هم شناخته شده نیستید، روی نام مانور بدهید و طبق عادت همگانی این روزها، منتظر باشید که بروند در صفحه ی جستجوی گوگل دنبال شما بگردند. 

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی چه قدر است؟

اگر در کانال های خبری عضویت داشته باشید، مشاهده کرده اید که بیشتر اخبار را به نقل از منابعی می گذارند. این منابع هدف شما برای انتشار رپرتاژ آگهی باشند. شاید مجبور شوید برای درج رپرتاژ در یک سایتی چند میلیون هزینه کنید، ولی در نظر بگیرید که انگار هر روز دارید برای در روزنامه آگهی چاپ می کنید، به جز اینکه با رپرتاژ آگهی می توانید به جایگاه سایت خود هم کمک بکنید و تاثیر سئویی بگذارید. ایران رپورتاژ مرجعی برای سفارش رپورتاژ به صورت تکی یا چندتایی است، که پیشنهاد میکنم از آنها کمک بگیرید.

  • unex safety
۱۲
مهر

 

 

هر چه قدر که صنعت لوازم الکترونیکی و هوشمند مانند قفل دیجیتال (قفل اثر انگشتی) به سمت جلو پیش می رود، از طرف دیگر  نحوه سرقت و هوش منفی افراد سارق نیز بالا می رود. 

آن ها دیگر به اندازه کافی به مهارت لازم رسیده اند که باز کردن یک قفل مکانیکی برایشان به مانند آب خوردن است. آن ها در حال حاضر به فکر این هستند که مهارت های خود را به روز آپدیت کنند و بتوانند قفل هایی با سیستم امنیتی هوشمند و جدید را باز کنند.

بنابراین همان طور که نحوه سرقت ها  روز به روز عوض می گردد، شما نیز همانند سارقان گرامی باید خود را به روز و اپدیت کنید. یکی از قسمت هایی که در حال حاضر پیشرفت زیادی داشته ولی متاسفانه مردم تمایل زیادی به آن نشان نداده اند، قفل اثر انگشتی و قفل های دیجیتال می باشد.

چه چیزی بالاتر از امنیت منزل و محل کار شما؟ شما تقریبا تمامی اموال و موارد ضروری خود که توانایی حمل آن را با خود نداشته باشید، در منزل و یا محیط کار خود نگه داری می کنید. از لوازم منزل گرفته تا لوازم قیمتی خود مانند طلا، جواهرات و.... . آیا دوست دارید که روزی به منزل خود مراجعه کنید و با درهایی باز مواجه شوید؟ وارد خانه شوید و ببینید تمام وسایل شما را برده اند؟ مسلما دوست ندارید ولی این عاقبتی است که سیستم امنیتی ضعیفی مانند قفل مکانیکی بر سر شما می آورد.

خب شاید برایتان سوال شود که راه حل این مشکل چیست؟ اگر سوال شما این است، پس با ما همراه باشید تا راه کاری مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

 

نمونه ای از قفل اثر انگشتی سامسونگ

قفل اثر انگشتی | تکنولوژی روز مورد استفاده در قفل های دیجیتال

خب شاید شما این پست را تبلیغات در نظر بگیرید و به نوعی به آن اهمیت کافی ندهید، ولی آیا می دانستید که این سیستم امنیتی بیومتریک آنقدر قوی است که هیچ کس حتی سارقان حرفه ای توانایی باز کردن آن را ندارد. 

قفل اثر انگشتی از این سیستم بیومتریک استفاده می کند. جالب است که بدانید احتمال تطابق دو اثر انگشت با یکدیگر در جهان حدودا 00001. است که شما می توانید حتی آن را صفر در نظر بگیرید. تازه امکانات یک قفل اثر انگشتی به این مورد ختم نمی شود و ما در ادامه به ادامه آن خواهیم پرداخت.

 

قفل اثر انگشتی | مزایای قفل اثر انگشتی

  1. کلید شما همیشه همراه شماست و آن هم اثر انگشت شماست

  2. دیگر هیچ نیازی به حمل دسته های کلید حجیم مکانیکی نخواهید داشت.

  3. دیگر به هیچ وجه نگران پشت در ماندن و جا گذاشتن کلید نباشید. فقط کافی است که همان طور که قفل تلفن هوشمند خود را باز می کنید، درب را به همان سادگی باز کنید.

  4. قفل اثر انگشتی برندهای مختلف از سیستم امنیتی ضد شوک استفاده می کنند. به این گونه که در صورت وارد شدن جریان بیش از حد به مدار قفل اثر انگشتی، خود به خود خاموش می شود و به سارقان اجازه ورود نمی دهد.

  5. شما می توانید تعیین کنید که بعد از چند بار وارد شدن اشتباه رمز، قفل به صورت اتوماتیک شروع به آلارم کند که باعث می شود که سارقان کم تر به فکر سرقت از شما بیفتند.

و…..


 

این پست ادامه دارد.

  • unex safety
۰۸
مهر

ریمل یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی در کل دنیا است که خانم ها به شدت به آن علاقه دارند. اما این محصول آرایشی مدت زمان محدودی دارد تا بتواند از آن استفاده کنید. کوتاه ترین تاریخ انقضاء برای لوازم آرایش مربوط به ریمل است. 

تاریخ انقضاء ریمل چهار ماه است و بعد از آن ریمل شما فاسد شده است و باید آن را دور بیندازید. 

در این مقاله تیم روبی سان در نظر دارد در مورد آسیب هایی که یک ریمل فاسد می تواند به چشم های شما بزند صحبت کند تا بتوانید چشم ها و مژه های خود را سالم نگه دارید  و از آن مراقبت کنید.

ریمل استاندارد

ویژگی های یک ریمل سالم

یک ریمل خوب و سالم که از تاریخ انقضاء آن نگذشته باشد، می تواند پوشش کاملی روی مژه هایتان ایجاد می کند، به راحتی پاک می شود و برای پاک شدن شما را اذیت نمی کند.  و در چشم های شما حساسیت ایجاد نمی کند.  

حساسیت های چشمی خارش و سوزش چشم، تورم و قرمز در ناحیه داخلی چشم، حساس شدن به نور، ریخت اشک به صورت غیر ارادی همگی نشانه هایی است که چشم شما به آن مواد آرایشی حساسیت دارد. اگر این علائم را دیدید بهتر است مصرف این ماده آرایشی را قطع نمایید. ریمل یا فاسد شده است یا ان را مناسب با ویژگی های مژه انتخاب نکرده اید.

چرا تاریخ مصرف ریمل کوتاه است؟

ریمل به دلیل تاریک بودن درون محفظه اش و مرطوب بودن آن خیلی سریع فاسد می شود. اگر براش در محیط آلوده شود می تواند این آلودگی را به کل مایع درون ریمل انتقال دهد و از آن هم به درون چشم ها منتقل شود. میکروب های محیط در محیط تاریک داخل محفظه به سرعت رشد میکنند و شما با هر بار استفاده از ریمل می توانید به چشم هاتان آسیب بزنید.

اصلا به هیچ وجه از ریمل فاسد استفاده نکنید.

مضرات استفاده از ریمل فاسد

ریمل فاسد خیلی سخت از روی چشم هایتان پاک می شود و شما را اذیت خواهد کرد. در نتیجه شما باید از مواد آرایش پاک کن قوی استفاده نمایید و فشار زیادی روی مژه ها بیاورید. در نتیجه مژه هایتان می شکند یا بدتر دچار ریزش مژه خواهید شد. . ریمل فاسد و مواد نامرغوب موجود در آن هنگامی که به تارهای مژه می چسبد آن ها را ضعیف می کند و با یک فشار کوچک مژه ها می شکنند. 

ریمل سالم

 

اگر بعد از اینکه به چشم هایتان ریمل زدید ، چشم های شما دچار سوزش، خارش و قرمزی شد بدانید که یا ریملی که خریداری کردید مناسب چشم های شما نیست و یا اینکه ریمل شما فاسد شده است.

حتی اگر که از یک نوع ریمل برای مدت زمان  طولانی تر استفاده کردید و هیچ کدام از علائم بالا را نداشته باشید، اما به نور خورشید حساسیت داشته باشید و بدون اراده اشک از چشم هایتان سرازیر شد بدانید که این موارد جزء علائم ثانویه یک ریمل نامناسب است. شاید در ابتدا آن را احساس خستگی بدانید یا فکر کنید به دلیل کمک خوابی باشد اما بدانید که به خاطر ریمل است.

 در اینجور مواقع  تاریخ انقضاء ریمل را چک کنید. اگر مدت زمان به پایان نرسیده بود ولی این علائم را دیدید مطمئن باشید که چشم های شما به مواد داخلی ریمل حساسیت دارد. 

ریمل اصل

برخی از ریمل ها دارای بو و رایحه هستند و اکثر  چشم ها به این گونه مواد حساسیت نشان می دهند. اگر ریمل برندهای مختلف را امتحان کردید اما علائم آلرژی هنوز سر جای خود باقی مانده بود می توانید از ریمل های گیاهی که پایه آن طبیعی و ارگانیک است استفاده کنید. 

ریمل هایی که ارگانیک هستند دارای موم عسل هستند و می توانند در کنار زیبایی مژه هایتان را تقویت نماید. 

برای خرید یک ریمل اصل و استاندارد که دارای موم عسل است می توانید به فروشگاه اینترنتی روبی سان مراجعه نمایید. 

روبی سان یک برند آرایشی ایرانی ایتالیایی است که تمام محصولات خود را از بابت اصل بودن ضمانت می کند. 




 

  • unex safety
۰۷
مهر

دامنه اولین چیزی است که برای ایجاد یک سایت به آن نیاز دارید. ابتدا شما باید نامی را در ذهن خود دست برای دامنه در نظر بگیرید. خود این پروسه ی انتخاب نام می تواند بسیار زمانبر و پیچیده شود که بعدا به نکات آن خواهیم پرداخت. قسمتی بعدی که باید در نظر داشته باشید پسوند دامنه است. آیا یک دامنه .com میخواهید یا دامنه .ir یا .org و حتی .net پس باید تفاوت ها و برتری های دامنه ir را بدانید تا برای فروش دامنه ir مشکلی نداشته باشید. 

فروش دامنه

خصوصیات دامنه ir

همانطور که می دانید ir علامت اختصاری کشور عزیزمان ایران (iran) است. فروش دامنه ir فواید زیادی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. 

پسوند ir در انتهای نام دامنه ی شما به نوعی نشان دهنده ی اعتبار آن است، البته هیچ وقت تنها با این فرض که دامنه ی وب سایتی ir ثبت شده است به آن اطمینان نکنید. نماد اعتبار الکترونیکی همچنان وجود دارد که کاملا قابل ردیابی هم هست. زمانی که تمام سایت های سازمانی و رسمی در حال فعالیت روی این بستر هستند، فروش دامنه ir کمی سخت تر می شود و برای سازمان رسمی هم لازم است شما خرید دامنه ir داشته باشید.

فروش دامنه ir

حسن دیگر فروش دامنه ir که در واقعی دلیلی بر اعتبار بیشتر آنهاست، اطلاعاتی است که خریدار و فروشنده به هنگام فروش دامنه ir باید ثبت کرده و در فرآیند راستی آزمایی آن شرکت کنند. حتی شماره ثبت یک شرکت در زمان دریافت دامین به نام آن موسسه حقوقی بررسی می شود.

برتر دیگری که دامنه ir دارد، هزینه ی تمدید پایین تر است. کافی است نرخ ارز را در زمان شروع سال 2020 با الان مقایسه کنید تا متوجه شوید که قیمت تمدید مالکیت چقدر می تواند بیشتر شده باشد.

فروش دامین

دلایلی برای فروش دامنه ir

شما باید همه ی فواید و مضرات را در کنار هم از ذهن بگذرانید تا بتوانید انتخاب سالم و درستی داشته باشید. با توجه به استقبال بالای صاحبین کسب و کار از گوگل ادز شما باید بدانید که این سرویس برای دامنه ی ir تحریم است و استفاده ی از آن غیر ممکن خواهد بود. این مسئله باعث شده که برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ و سئو چالش های جدیدی به وجود بیاید که منجر به فروش دامنه ir شود. در نظر داشته باشید که دامین چیزی نیست که شما بخواهید هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید و بهتر است که ابتدا به انتهای کار بیاندیشید. سرویس مزایده دامنه نام فرصتی ایده آل برای خرید و فروش دامنه برای شما مهیا کرده است تا بتوانید به صورت آنلاین در این مزایده ها شرکت کنید. NAM برگرفته از نام دامین است تا برای این فرزند برخط خود ارزش بیشتری قائل باشید.

 

  • unex safety