unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
شهریور

این رستوران بین المللی در جنوب ایران در ناحیه ساحلی شهر هرمزگان، کنار ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان بنام فودلند کیش قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت، فست فود، غذای دریایی و ... در آن سرو میشود. جزیره کیش دارای رستوران های بسیار زیادی است که در میان تمام آنها نام رستوران فودلند کیش می درخشد. 

رستوران فودلند کیش دارای امکانات بسیار زیاد و منحصر به فردی است که بهترین خدمات را در فضای عالی برای مسافرین و گردشگران ارائه می دهد. این رستوران، بهترین رستوران کیش است که در یک محیط بسیار جذاب و دنج قرار دارد و مسافرین در حین صرف غذا می توانند از چشم اندازهای زیبای آن بازدید کنند و بعد از صرف غذا در سواحل زیبا و منحصر بفرد آن قدم بزنند. کیفیت و تنوع غذایی رستوران فودلند کیش بسیار زیاد است که برای هر ذائقه ای مناسب می باشد. 

 

فودلند

 

چرا فودلند کیش؟

این مجموعه با مساحتی حدود 2000 متر مربع از سال 1389 خورشیدی با ظرفیتی حدود 400 نفر از بزرگترین فودکورت های ایران است. قرار گیری در کنار ساحل نقره فام مرجان و کیفیت بسیار خوب غذاها، دلیل اصلی محبوبیت فودلند می باشد. فودلند کیش فضای داخلی زیبا و خاصی دارد که آن را همانند یک لابی با شکوه می کند که محیطی دلنشین را برای مهمانان فراهم می آورد. می توان در سایت این مجموعه با تور مجازی فضای 360 آنرا را بازدید کرد. 

 

برندهای غذایی معروف حاضر در فودلند ؟

 برند های معروف غذا نظیر ری پابلیک (republic)، فودو (fudo)، چیل اَوت (chill out)، کافی (cafe)،  لیم (lime) و دیگر رستوران ها و فست فودهای خوش نام کیش در این فودلند غرفه دارند. اکثر مواد غذایی مصرفی  و ادویه های این مجموعه از از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و از خارج ایران با توجه به استاندارد های بین المللی این صنف وارد می شوند. کافی شاپ مراکشی "لیالی" با سبک سنتی نیز در کنار رستوران ها و فست فودهای این مجموعه است. کافی شاپ دیگری نیز در فودلند کیش قرار دارد که  اغلب انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند.

فودلند کیش

 

امکانات موجود در فودلند کیش

سایر امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، کافی شاپ سنتی و مدرن جدا از هم، موسیقی زنده، دستگاه خودپرداز، دستگاه کارت خوان، ارسال رایگان غذا و صندلی کودک می باشد. سرزمین غذا کیش شامل سه بخش با سلایق متفاوت و معماری و نورپردازی گوناگون است و برای رفاه بیشتر مشتریان در سر تا سر این مجموعه اینترنت پر سرعت WiFi قرار گرفته است. شعار اصلی این مجموعه ارائه متنوع ترین غذاها با کیفیت بالا و با استاندارد های بین المللی است. روزانه بیش از 100 نوع دسر، غذا و پیش غذا ایرانی تا فست فود و بین الملل در این مجموعه سرو می شود.

منوی رستوران فودلند کیش

تنوع غذایی در رستوران فودلند  بسیار زیاد و گسترده می باشد. این رستوران دارای منوهای خاص و مخصوصی می باشد. یکی از ویژگی های عالی این رستوران تغییر منو به صورت روزانه می باشد و در هر روز با یک منو جدید روبرو خواهید شد. رستوران فودلند کیش بیش از 100 نوع را سرو می کند که در میان آنها می توان به فست فودها و غذاهای سنتی نیز اشاره کرد. در این رستوران غذاهای دریایی شامل انواع ماهی ها و میگوها، کباب ها، انواع پرندگان و گوشت ها سرو می شود. تنوع گسترده ای از غذاها در این رستوران وجود دارد که می توان در کنار سالادهای فصل و خوشمزه نوش جان کرد.


 

  • unex safety
۲۵
شهریور

اگر به کلینیک های جراحی بینی در سطح شهر مراجعه کرده باشید متوجه می شوید که هزینه عمل بینی به هیچ عنوان یکسان نیست. جراحی بیتی تاثیر فوق العاده ای روی تناسب و زیبایی صورت دارد، از همین رو طرفداران این عمل زیبایی روز به روز در حال افزایش است. اما سوالی که در ذهن این افراد وجود دارد این است که چرا هزینه عمل بینی در هیچکدام از کلینیک ها یکسان نیست. برخی بسیار ارزان، برخی بسیار گران و برخی بین این دو!

همانطور که میدانید عمل بینی مستقیما با چهره و زیبایی ظاهر شما در ارتباط است، پس نباید کوچک ترین کوتاهی در فرایند جراحی رخ دهد. حال سوال اینجاست که از بین بیشمار کلینیکی که وجود دارد کدام یک را انتخاب کنیم؟ عوامل موثر در گرانی یا ارزانی هزینه عمل بینی چیست؟

هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

عمل بینی2.jpg

 

هزینه عمل بینی گوشتی یا استخوانی

حتما شنیده باشید که هزینه عمل بینی گوشتی معمولا بالاست. چون این جراحی نیازمند کار زیادی است و بعضا نیاز به پیوند غضروفی برای محکم کردن ساختار بینی جدید دارد. به طور کلی چون بسیاری از بینی ها همزمان شامل هر دو گروه بینی گوشتی و استخوانی می شوند. مثلا شخص مشکل تنفسی دارد و باید زاویه غضروف بینی ضمن انجام عمل بینی گوشتی تغییر کند، این موارد تعیین می کنند که جراح نیاز به عمل زیبایی بینی باز یا بسته دارد و در ادامه هزینه عمل بینی و زمان انجام آن مشخص می شود.

چه عواملی روی هزینه عمل بینی تاثیر دارد؟

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه عمل بینی بالاتری می خواهد.

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

عامل دیگری که در هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در واقع حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است. 

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیشتر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است. 

cost.jpg

 

سن مناسب برای انجام عمل بینی

در این مورد برای زیر هجده سال قانونی مبنی بر رضایت والد وجود دارد که لازمه انجام عمل بینی است؛ بهتر است این قانون را سختگیرانه تلقی نکنید و برای انجام عمل بینی خود حداکثر زمان رشد استخوانی و غضروفی را در نظر داشته باشید و تقریبا بعد از بیست سالگی اقدام کنید تا هزینه عمل بینی شما، یکباره و در موقعیت و زمان مناسب پرداخت شود.

هزینه های اضافی عمل بینی اصلی

یک اتفاقی که ممکن است باعث شود هزینه عمل بینی شما افزایش یابد این است که به هر دلایل مختلفی نیاز به عمل ترمیمی پیدا کنید. گاهی اوقات در عمل زیبایی بینی اتفاقاتی میفتد که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود یا اینکه آسیب های جانبی ای به بینی وارد می شود. در این مواقع باید جراحی دیگری به عنوان اصلاح و ترمیم انجام شود. هزینه عمل بینی برای عمل ترمیمی معمولا برابر یا بیشتر از هزینه اصلی است. برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد لازم است در انتخاب جراح خود دقت کافی به خرج دهید و با او همکاری کامل نشان دهید. البته ممکن است تنها به این دلیل که از نتیجه عمل بینی راضی نیستید، خودتان درخواست عمل بینی ترمیمی دهید. برای اطلاع از قیمت عمل بینی در مدل های مختلف و دریافت مشاوره رایگان می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • unex safety
۲۲
شهریور

زمانی که یک چک به دلایل گوناگونی از سمت بانک برگشت ‌می‌خورد و گواهی عدم پرداخت صادر می‌شود، دارنده چک از سه راه امکان مطالبه وجه آن را خواهد داشت و مورد حمایت قانون گذار قرار گرفته است:

۱- مراجعه به اداره ثبت اسناد محل جهت صدور اجراییه

۲- مراجعه به دادگاه حقوقی پس از ثبت دادخواست.

۳- مراجعه به دادگاه کیفری پس از طرح شکواییه؛

اما در راستای انتخاب یکی از این سه راه لازم است تا با تفاوت‌های میان چک حقوقی و چک کیفری آشنا باشیم.

تفاوت چک حقوقی و کیفری

چک صادر شده ممکن است همراه با شرایطی باشد که یا از ابتدا فاقد جنبه کیفری است یا جنبه کیفری آن ساقط می‌شود که اصطلاحاً چک در این شرایط، چک حقوقی نامیده می‌شود:

 ۱- چک سفید امضاء

در صورتی که چک بدون درج مبلغ صادر و امضاء شده باشد و این امر در مرجع قضایی به اثبات برسد، امکان شکایت کیفری علیه صادرکننده چنین چکی وجود ندارد و تنها از طریق اداره ثبت یا دادگاه حقوقی امکان صدور اجراییه برای چک وجود دارد.

۲- چک مشروط
هرگاه در متن چک قید شده باشد که وصول وجه آن منوط به تحقق شرطی است یا بدون قید در متن چک ثابت شود که وصول وجه آن منوط به تحقق شرطی بوده است، چک دارای جنبه کیفری نیست.

۳- چک جهت تضمین
درصورتی که در متن چک قید شده باشد که جهت تضمین انجام معامله یا تعهد صادر شده است یا بدون قید در متن چک اثبات گردد که چک بابت تضمین بوده است؛ فقط دارای جنبه حقوقی خواهد بود.

۴- چک وعده‌دار یا بدون تاریخ

از دیگر چک‌های فاقد جنبه کیفری، چک های بدون تاریخ صادر شده است و قرار بر این باشد‌ که هنگام وصول تاریخ در آن درج شود یا چکی که تاریخ واقعی صدور آن مقدم بر تاریخ مندرج در چک می باشد که به اصطلاح چک وعده‌دار نام دارد.

برای مطالعه ادامه مطالب به وبسایت شهرداد، منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: http://shahrdaad.ir

  • unex safety
۱۸
شهریور

نام کاسه نمد را بارها در زمینه ساخت قطعات تعویض خودرو به گوش شما خورده باشد. واشرها را از ورق های فولادی می سازند که در برابر ضربه های ناشی از حرکت شفت مقاوم باشند. جنس کاسه نمدها از ترکیباتی مانند مواد پلاستیکی و فلزی ساخته شده است تا در شرایط مختلف مثل دما و فشار بالا، مواد شیمیایی و فضای اسیدی و بازی مقاومت لازم را داشته باشد و دچار فرسودگی و خوردگی نشوند. کاسه نمد ها انواع مختلفی دارند، به همین سبب قیمت کاسه نمد متفاوت است.

قیمت کاسه نمد

 

استفاده از کاسه نمد

کار کاسه نمد ها درزگیر میانجی گری دو وسیله‌ای که حرکت دورانی دارند و یا در حالت ساکن هستند. نام دیگر کاسه نمد ها اصطلاحا آب بند است. وظیفه کاسه نمد ها را می توان اینگونه بیان کرد که از نفوذ کردن گرد و غبار و نشست روغن جلوگیری می کنند. برای دریافت کردن بهترین و برترین کاسه نمد ها باید شرایط محیطی را بررسی کنید. 

اعضای اصلی کاسه نمد چه هستند؟

کاسه نمد ها اکثرا در معرض تحرک و ضربه های شفت و محیط قرار دارند. برای جلوگیری از پوسیدن و فرسودگی، اجزای آن را با فلز ساخته‌اند. کاسه نمد ها از سه جزء اصلی واشر، فنر و نمد تشکیل شده‌اند. در این قطعات فنر حالت کشسانی به کاسه نمد دارد تا از نشست کردن سیال در آن جلوگیری کند و همچنین قابل انعطاف باشد.

چه طور می توان قیمت کاسه نمد را در آورد؟

امروزه عوامل مختلفی بر تفاوت قیمت کاسه نمد موثر می باشد. علاوه بر عواملی که در پایین ذکر شده است، عوامل دیگری مثل عوامل طبیعی، اقتصادی، عوامل فنی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حقوقی هم در قیمت و شرایط خرید و به فروش رساندن کاسه نمد و تجهیزاتی که خریدار را تحث تاثیر قرار میدهد موثر هستند. 

عواملی که در تفاوت قیمت کاسه نمد موثر است:

  • نوع کاربرد کاسه نمد 

  • برند و کمپانی به وجود آورنده کاسه نمد 

  • فشار و بار شعاعی وارده 

  • سرعت و حرکت شفت کاسه نمد 

  • قطر شافت 

  • میزان سازگاری کاسه نمد 

  • قطر شفت به دلیل فیت شدن آن 

  • قطر هوزینگ 

  • عمق منفذ و سوراخ کالا 

  • زمان گارانتی و خدماتی که پس از فروش صورت می گیرد 

 

فروش انواع کاسه نمد 

امروزه طیف بزرگی از کاسه نمد های مختلف از لحاظ نوع طرح ، اندازه ، متریال و کاربرد وارد بازار می شوند. خریدن و به فروش رساندن این اجناس به کمک کسانی که تامین کننده هستند و فروشگاه های معتبر موجود صورت می پذیرد. تامین کنندگان عمده و بهتر کاسه نمد در جهان کشور های ایالات متحده ، چین و هند هستند. از خرید و فروش و قیمت کاسه نمد در سه کشور ایالات متحده و استرالیا و کانادا به خوبی حمایت می شود و محبوبیت بالایی دارد. از برند های معروف و معتبر فروش کاسه نمد می توان که برند های NAK ,SOG, NOK Simrit , Cfw نام برد که کاسه نمد هایی با کیفیت بالا را عرضه می کنند.

گروه تخصصی عظیم صنعت ارائه دهنده خدمات فروش و لوازم یدکی انواع خودروها ف از جمله کاسه نمد می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت معتبر مراجعه کرده و از اطلاعات موجود بهره ببرید.

 

  • unex safety
۱۶
شهریور

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که برای درشت تر نشان دادن چشم ها و زیبا و جذاب تر شدن آن  به کار می رود. 

ریمل مژه ها را بلند میکند، حالت می دهد و حجیم می کند. در نتیجه بعد از استفاده از ریمل شما چشمانی زیبا و چهره ای جذاب خواهید داشت.

امروز چشم یکی از اعضاء مهم در برقراری ارتباط است و شما با استفاده از ریمل می توانید اعتماد به نفس خود را برای ایجاد ارتباط موثر بالا ببرید.

ریمل یک براش و یک محفظه ای دارد که مایع و برس درون آن قرار میگیرد.. با کمک فرچه مایع ریمل از درون محفظه خارج میشود و با کشیدن فرچه آغشته به ریمل روی مژه ها آنها را حالت دار و حجیم میکند.

ریمل

ریملها براساس نوع فرمولاسیون شدن آن به دو نوع ضدآب و بر پایه آب  تولید می شوند.

در ریملهای ضدآب از میزان کمتری آب استفاده شده است و قسمت بیشتر آن را روغن تشکیل میدهد.

ریملهای ضد آب در تماس با آب و رطوبت، مثلا در شستشوی صورت یا استخر و تعرق پخش نمیشوند و زیر چشم را سیاه نمی کنند. با توجه به ماندگاری بالاتر و ایستایی آن روی چشم، استفاده از ریملهای ضد آب در بین خانمها بسیار رواج پیدا کرده است. 

خانم ها این نوع ریمل را ا عنوان ریمل استخری میشناسند و می توانند بدون نگرانی از پخش شدن هنگام شنا و ورزش از آن استفاده کنند.

اما کمی صبر کنید. استفاده از این نوع ابزار آرایشی توصیه نمی شود. این نوع ریمل می تواند حساسیت های چشمی را به شدت افزایش دهد.

ریمل هایی که بر پایه روغن هستند میتوانند به چشم و مژه آسیب های شدیدی وارد کنند و ریمل های بر پایه آب میتواند خیلی سریع آلودگی را جذب و به چشم خانم ها منتقل کند.

 

علائمی که نشان می دهد چشم شما حساس شده است:

اگر شما هم یکی از علائم زیر را در هنگام استفاده از ریمل مشاهده می کنید پیشنهاد می کنیم استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید. این آسیب ها می تواند به چشم و مژه بیشتر شود.

  • قرمز شدن چشم، خارش و سوزش آن

  • سرازیر شدن اشک از چشم

  • التهاب چشم و گل مژه زدن

  • حساسیت چشم به نور

  • ریزش مژه و کوتاه شدن آن ها

هنگامی که چشم به مواد تشکیل دهنده ریمل حساس باشد با هر پلک زدنی این مواد وارد اشک چشم میشود و نشانه های حساسیت به مواد، بروز پیدا میکند.

ریملهای بر پایه روغن  نسبت ریملهای بر پایه آب به مژه ها آسیب بیشتری می زنند.

توجه کنید که هر چه ریمل سخت تر از روی چشم و مژه پاک شود می تواند صدمه بیشتری را وارد نماید.

ریمل

 

ریملهای بر پایه آب خیلی راحت با آب گرم و صابون از روی مژه های شسته میشود. اما برای پاک کردن ریمل های بر پایه روغن ضد آب باید از مواد آرایش پاک کن قوی تری استفاده شود. 

زمانی که از ریمل بر پایه روغن استفاده می کنید برای پاک کردن آن کمی دچار دردسر خواهید شد. استفاده از پاک کننده قوی آرایشی به تنهایی کارساز نیست و حتما باید فشار بیشتری به چشم وارد کنید. در نتیجه مژه های نازک و ضعیف شده خیلی راحت می شکنند و کوتاهی مژه اتفاق می افتد.

استفاده مداوم از ریمل های ضدآب باعث خشکی و نازک شدن تارهای مژه میشود. پس اگر به دنبال تقویت مژه چشم هایتان هستید و سلامتی آن برایتان مهم است استفاده از ریمل ضد آب را محدود کنید.

روش پاک کردن ریمل از روی چشم بسیار پر اهمیت است. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از خواب حتما چشمهای خود را از مواد آرایشی پاک کنید. هنگامی که شما با ریمل می خوابید مژه ها توسط ریمل بهم میچسبد و این باعث ریزش بیشتر مژه ها میشود.

استفاده مداوم از ریمل ضدآب باعث آسیب به چشم میشود. اما میتوانید از این نوع ریمل فقط برای مهمانی ها و مراسم از آن استفاده کنید.

 سعی کنید ریملی که دارای کیفیت بالا و استاندارد است انتخاب کنید تا در عین داشتن چشمانی زیبا، سلامتی آنها را نیز حفظ کنید.

برای خرید ریمل مناسب می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و از خرید ریمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

  • unex safety
۰۴
شهریور

 

 

چند دهه اخیر اگر به آرایش خانم ها دقت کنید متوجه میشوید که به صورت حرفه ای و خیلی تمیز آرایش می کنند. یکی از لوازم آرایشی که خانم ها را در این زمینه کمک می کند کرم پودر است. کرم پودر یک کرم فشرده حاوی رنگدانه است که می تواند لکه های تیره و قهوه ای رنگ روی پوست را بپوشاند و در انتهای صورتی صاف و یک دست برای شما به ارمغان می آورد. قسمت های تیره پوست می تواند کک و مک ناشی از قرار گرفتن جلوی نور خورشید باشد یا خال های سطحی روی پوست بنا جای جوش و زخم. این لکه هایی که روی پوست به وجود آمده اگر در یک آرایش پوشانده نشوند چهره و زیبایی کلی شما را زیر سوال می برند. در نتیجه خانم ها امروزه به استفاده از کرم پودر علاقه خاصی پیدا کرده اند. 

کرم پودر انواع مختلفی دارد که نحوه استفاده هر یک متفاوت اما هدفی یکسان دارند.

کرم پودر

کرم پودر جامد یا استیکی یکی از نمونه های کرم پودر است که طرز استفاده بسیار آسانی دارد. کافی است از انتهای محفظه اش آن را مانند رژ لب بچرخانید. کرم پودر بیرون می آید سپس آن را روی صورتتان بکشید و به کمک یک پد یا براش آرایشی آن را روی صورتتان پخش کنید. 

این نوع کرم پودر برای خانم های شاغل یا مادرانی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است. چرا که به سرعت می توانند صورت خود را آرایش کنند و طرز استفاده خیلی راحتی دارد. 

دقت کنید که زمانی که کرم پودر جامد را روی پوست صورتتان کشیدید آن را با دستتان پخش نکنید. بهترین وسیله براش یا پد است که به پخش شدن کرم پودر روی صورتتان کمک می کند. زمانی که شما با دست هایتان کرم پودر را روی صورتتان پخش می کنید نمی توانید پوشش یکسانی روی پوست ایجاد کنید. در ضمن نمای کلی آرایشتان بسیار مصنوعی خواهد شد.

مزایای استفاده از کرم پودر جامد:

کرم پودر استیکی یا جامد بسیار راحت و سریع قابل استفاده است. خیلی راحت روی صورتتان می کشید و قسمت هایی که نیاز هست که پوشانندگی بیشتری داشته باشد به کرم پودر فشار بیشتری وارد می کنید.

کاربردی خیلی نزدیک به کانسیلر دارد و شما را از خرید کانسیلر بی نیاز می کند. کانسیلر کرم پودر بسیار فشرده ای است که برای برطرف کردن سیاهی دور چشم استفاده می شود. کرم پودر استیکی با توجه به حالت فشرده ای که دارد می تواند جایگزین کانسیلر برای پوشاندن سیاهی دور چشم و لکه های تیره شود. داشتن کرم پودر استیکی نیاز شما را به کانسیلر برآورده می کند.

اگر انواع دیگر کرم پودر را دیده باشید متوجه می شوید که کرم پودر استیکی جای خیلی کمتری می گیرد و در یک کیف آرایشی کوچک هم جا می شود. سبکی و کوچکی آن باعث محبوبیت این نوع کرم پودر شده است.

کرم پودر

برای اینکه برای یک مهمانی یا یک مجلس رسمی آماده شوید چقدر زمان لازم دارید. به شما این مژدگانی را می دهیم که در صورت استفاده از کرم پودر استیکی می توانید خیلی سریع تر از قبل آماده شوید. در اصل شما با استفاده از کرم پودر جامد از اتلاف وقت جلوگیری می کنید.

 

رنگ دانه های موجود در کرم پودر جامد زیاد است. این یعنی اینکه می تواند پوشانندگی بسیار زیادی را برای شما تضمین کند. کرم پودر جامد کاور بسیار بالایی دارد و می توانید مطمئن باشید که در آرایشتان جایی برای لکه های قهوه ای نخواهد بود.

معایب کرم پودر جامد 

میزان چربی موجود در کرم پودر جامد کم است. این یعنی اینکه برای افرادی که پوست خشکی دارند این نوع کرم پودر مناسب نیست. اما این می تواند برای افرادی که پوستی چرب دارند یک خبر خوش باشد. چون کرم پودر جامد می تواند چربی روی پوست را کنترل کند و این کرم پودر خیلی خوب روی پوستان می نشیند.

 

سعی کنید کر پودر جامد را از فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی مانند روبی سان خریداری کنید. می توانید به روبی سان مراجعه کنید و کرم پودرهای متنوع آن را مشاهده و کرم پودری با کیفیت عالی و قیمتی مناسب خریداری کنید.

  • unex safety
۰۲
شهریور

 

هر ساختمانی چه مسکونی و چه اداری و تجاری به تجهیزات ایمنی برای ایمن بودن در برابر حوادث نیاز دارد. از مهم ترین تجهیزات ایمنی لازم در ساختمان ها، لوازم آتش نشانی است. کلیه تجهیزات اعلام و اطفاء حریق و همچنین تجهیزات ایمنی فردی جزو لوازم آتش نشانی هستند. اما در بسیاری از موارد افراد غیرمتخصص حاضر در محل توانایی اطفای حریق را ندارند. علت آن در دست نداشتن ابزار لازم و همچنین نداشتن تجربه ی کافی برای عکس العمل در چنین شرایطی است. در این موقعیت آتش نشانان وارد عمل می شوند که البته در اغلب موارد برای انجام آن نیاز به لوازم آتش نشانی و تجهیزات ایمنی پیشرفته تری دارند.

سازمان آتش نشانی از یک سیستم یکپارچه و مستقل تشکیل شده است که در تمامی شهرها وظایفی بر عهده دارند. سازمان آتش نشانی علاوه بر کنترل و اطفاء حریق وظیفه آموزش به اقشار جامعه و بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در این زمینه را برعهده دارد، تا مانع بروز خسارات زیاد شوند. سازمان آتش نشانی جهت مقابله با حوادث علاوه بر نیروهای متخصص در این زمینه به تجهیزات ضروری امداد و نجات نیز نیاز دارد و هدف این مجموعه استقرار ایمنی پایدار جامعه است که بدین منظور شهرها را به مناطق عملیاتی متفاوت تفکیک کرده و هر منطقه را به ایستگاههایی مجهز می کند.

انواع ایستگاه های آتش نشانی

ایستگاه های آتش نشانی با توجه به نوع تجهیزات، تخصص و وظایف نیروهای آتش نشانی به 3 دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

1-    ایستگاه های حریق (تک منظوره)

2-    ایستگاه های حریق و نجات (دو منظوره)

3-    ایستگاه های پشتیبانی (سه منظوره)

در ادامه به توضیح هریک از این ایستگاه ها خواهیم پرداخت.

 

تجهیزات آتش نشانی

ایستگاه های حریق (تک منظوره)

این ایستگاه با دارا بودن تمامی ماشین ها و لوازم آتش نشانی وظیفه اطفاء حریق را بر عهده دارد. از آنجا که این ایستگاهها تمامی ماشین ها و تجهیزات پیشرفته آتش نشانی و تجهیزات ایمنی را دارند بنابراین در صورت بروز دیگر حوادث احتمالی نیز می توانند موثر عمل کنند.

 

ایستگاه های حریق و نجات (دو منظوره)

این ایستگاه آتش نشانی علاوه بر دارا بودن لوازم آتش نشانی، دارای تجهیزات امداد و نجات تخصصی در زمینه حوادثی چون سیل، زلزله، آوار، چاه و ... می باشد. شاید نام خودروهای نجات را شنیده باشید این خودروها مربوط به این ایستگاهها هستند.

 

ایستگاه های پشتیبانی

این ایستگاه آتش نشانی، از دو ایستگاه قبلی پشتیبانی می کند. در این ایستگاه ها ماشین ها و تجهیزات و لوازم آتش نشانی سنگین و فوق سنگین نگهداری می شوند. برای هر منطقه عملیاتی یک ایستگاه پشتیبانی با کلیه تجهیزات اعم از لوازم آتش نشانی و تجهیزات ایمنی در نظر گرفته می شود، تا در صورت نیاز در اسرع وقت به محل حادثه فرستاده شوند. تجهیزات نگهداری شده در این ایستگاه شامل: خودروهای بالابر، جرثقیل، خودروی نورافکن، لودر، نردبان سنگین، خودروی حمل دستگاه تنفسی، خودروی حمل کف، بیل مکانیکی، تانکرهای سوخت رسان، تریلی های آب و ... می باشد.

وسایل آتش نشانی

انواع لوازم آتش نشانی

برای آگاهی از لیست لوازم آتش نشانی بهترین کار مراجعه به سایت سازمان آتش نشانی است که برای این کار پس از ورود به سایت در قسمت خدمات پیشگیری روی لیست منوی تجهیزات کلیک کنید و انواع لوازم آتش نشانی و تجهیزات ایمنی را مشاهده کنید. اما ما در ادامه اشاره کوچکی به لوازم آتش نشانی صنعتی و فردی خواهیم داشت.

تجهیزات آتش نشانی صنعتی: کوپلینگ آتش نشانی، شیر هیدرانت آتش نشانی، شیلنگ های پیشرفته آتش نشانی، گوی ضد حریق، اسپرینکلر، جعبه آتش نشانی، شیلنگ آتش نشانی، مانیتور آتش نشانی می باشد.

لوازم آتش نشانی فردی یا تجهیزات ایمنی شامل کفش ایمنی، لباس ایمنی، عینک ایمنی و .. می باشد. تجهیزات ایمنی باید دارای جنس و کیفیت مطلوب و سبک باشد. سبک بودن تجهیزات ایمنی و جنس و کیفیت مطلوب آنها بسیار اهمیت دارد زیرا موجب می شود آتش نشانان حین فعالیت های سنگین، کمتر احساس خستگی کنند و با داشتن تنفس بهتر کارایی بالاتری داشته باشند.

  • unex safety