unex

مجله ی بهترین ها

unex

مجله ی بهترین ها

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۳
آذر

ساختمان ها و خانه ها جاهایی هستند که ما هر روز وارد آن ها می شویم و از آن ها خارج می شویم ولی هیچ وقت به چیزی که زیر پای ما قرار گرفته توجه نمی کنیم. برای ساخت هر بنایی حجم عظیمی از مصالح و مواد اولیه با نیروی انسانی و ماشینی در کنار هم قرار می گیرند. این عناصر توسط دانش عمرانی مهندسان مدیریت می شوند تا یک ساختمان ساخته شود. یکی از موضوعات بسیار جالب در ساخت و ساز بناها، مصالح ساختمانی و تنوع آن هاست. برای هر قسمت از یک بنای ساختمانی مواد و مصالح متنوعی به کار می رود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از مصالحی که در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پودر سنگ است. در ادامه قصد داریم پودر سنگ را معرفی کنیم و بهترین راه برای خرید پودر سنگ ارزان را به شما ارائه دهیم.

پودر سنگ ارزان

پودر سنگ چیست؟

در طبیعت انواع مختلفی سنگ وجود دارد. این سنگ ها بر اثر عوامل مختلفی می توانند دچار فرسایش شوند و به شکل پودر در آیند. سایش لایه های سنگ در زمین، نفوذ آب به داخل سنگ ها، یخبندان و اختلاف دما از عوامل طبیعی فرسایش سنگ در طبیعت هستند. برخی از انواع این سنگ ها به طور خاص می توانند ویژگی چسبندگی را به یک مخلوط خاک اضافه کنند. البته ویژگی های هر پودر سنگ بستگی به ترکیب سنگ های تشکیل دهنده آن دارد. برای استفاده صنعتی معمولا از پودر سنگ های طبیعی استفاده نمی شود و سنگ ها در دستگاه های خرد کننده به شکل پودر سنگ در می آیند.

کاربرد پودر سنگ چیست؟

پودر سنگ از مصالحی است که کاربرد های متنوعی دارد و استفاده آن محدود به مصارف ساختمانی و عمرانی نیست. برخی از کاربرد های ساختمانی پودر سنگ موارد زیر هستند:

  • تثبیت خاک و افزایش مقاومت آن
  • اصلاح بتن و جلوگیری از ترک خوردن آن
  • ساخت دوغاب برای کاشی کاری

خرید پودر سنگ ارزان

کاربردهای غیر عمرانی نیز برای پودر سنگ وجود دارد که موارد زیر مهم ترین آنها هستند:

  • استفاده در سندبلاست
  • استفاده در مجسمه سازی و پیکرتراشی
  • مخلوط کردن با خاک برای افزایش حاصل خیزی خاک
  • تولید چسب و رزین
  • صنایع غذایی و دارویی
  • استفاده در غذای دام و طیور
  • تصفیه آب و فاضلاب خانگی و شهری

برای خرید پودر سنگ ارزان از کجا اقدام کنیم؟

کاربرد و مصرف این ماده ارزشمند از چیزی که فکرش را می کردید گسترده تر است. بنابراین ممکن است شما یا اطرافیانتان برای کار خود به این ماده نیاز پیدا کنید و بخواهید با کمترین هزینه پودر سنگ را تهیه کنید. مخصوصا یکی از عمومی ترین کاربرد های پودر سنگ برای درزگیری و بندکشی کاشی و سرامیک حمام و دستشویی است که در هر خانه ای به آن نیاز پیدا می شود. برای اینکه بدانیم پودر سنگ ارزان را از کجا می توان تهیه کرد ابتدا باید بدانیم این ماده در کجا ها تولید می شود. در کشور ما چند تولید کننده شاخص پودر سنگ وجود دارد که پودر سنگ ارزان مورد نیاز خود را می توانید از آن ها تهیه کنید. پودر سنگ در مناطق جوشقان، قم و الیگودرز تولید می شود و این کارخانه ها معروفترین پودر سنگ را دارند. با توجه به کاربرد بسیاری که برای پودر سنگ وجود دارد شاید اکثر افراد بخواهند این ماده را با کمترین هزینه خریداری کنند و پودر سنگ ارزان بهترین گزینه برای مصرف آن ها باشد. برای خرید پودر سنگ ارزان با کیفیت بالا پیشنهاد ما این است که به سایت پودر سازان مراجعه کنید.

 

  • unex safety
۱۷
آذر

عمل بینی شاید در ذهن خیلی از افراد فقط به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته شده باشد. درست است که بسیاری از داوطلبان جراحی بینی این عمل را برای زیبایی خودشان انجام می دهند اما این باعث نمی شود موارد درمانی عمل بینی را نادیده بگیریم. بینی عضوی است که در تنفس و بویایی نقشی حیاتی دارد. بنابراین می توان در مواردی بینی را منشا اختلال در این دو متغیر دانست. در صورتی که یک مشکل تنفسی یا بویایی در یک فرد تشخیص داده شود که دلیل آن در بینی آن فرد پیدا شود، به احتمال بسیار زیاد با یک جراحی می توان این مشکل را برطرف کرد. بد نیست بدانید موارد درمانی عمل بینی اصلا کم نیستند و افراد بسیاری با این جراحی درمان می شوند.

عمل بینی

مشکلاتی که با عمل بینی درمانی رفع می شوند

علت طیف وسیعی از موارد مشکل تنفسی و بویایی را می توان در بینی جست. در صورت تشخیص پزشک و تایید وجود اخلال در بینی می توان با جراحی آن را برطرف کرد.

خر و پف کردن یکی از مواردی است که می تواند به دلیل وجود عامل مسدود کننده در بینی به وجود بیاید. صدایی که از مجراهای تنفسی بلند می شود معمولا به دلیل تنگ بودن و زاویه دار بودن مجرای بینی است. پولیپ بینی یا انحراف بینی نیز می توانند باعث خروپف کردن در خواب شوند. شاید جالب باشد که بدانید با یک جراحی و باز شدن مجرای تنفسی بینی مشکل خروپف کردن نیز حل می شود و دیگر افراد خانواده از دست شما شاکی نخواهند بود!

دشواری تنفس و گرفتگی بینی از دیگر مشکلاتی است که می تواند ریشه در بینی داشته باشد. وجود مانع در بینی، منحرف شدن و گرفتگی مجرای بینی و پولیپ بینی می توانند باعث این مشکلات شوند. با عمل بینی درمانی می توان این موارد را نیز رفع کرد و اگر شما این علائم را دارید مراجعه به یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی حتما توصیه می شود.

اختلال در بویایی از دیگر مشکلاتی است که می تواند برای بینی رخ دهد. بویایی از حواس بسیار مهم انسان است که نبود آن برای انسان می تواند بسیار اذیت کننده باشد. عوامل مختلفی می توانند بینی انسان را مختل کنند که پولیپ بینی یکی از آن هاست. جراحی بینی به راحتی می تواند بویایی را به شما بازگرداند. جراحی پولیپ بینی یکی از ساده ترین جراحی های بینی به شمار می رود.

عمل بینی درمانی

نتیجه گیری

درست است که عمل بینی بیشتر به خاطر زیبایی شناخته می شود، اما جراحی های درمانی متعددی وجود دارد که مشکلاتی که در بینی ریشه دارند را رفع می کنند. با شناخت این مشکلات در خود باید به پزشک مراجعه کنید و در صورت لزوم برای جراحی آماده شوید. علاوه بر آن امکان انجام همزمان عمل زیبایی و درمانی در یک جراحی وجود دارد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از کلینیک های زیبایی است که این امکان را فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • unex safety
۱۱
آذر

همه ما با کار مشاوره املاک آشنا هستیم. مشاور املاک در واقع پل ارتباطی بین فروشنده و خریدار است. مزایده دامنه هم دقیقا همین است. خدمات مزایده دامنه سالهاست که در وبسایت های خارجی انجام می شود اما چندین سال است که توسط سایت نام در ایران انجام می گیرد. در این مقاله می خواهیم با ساز و کار مزایده دامنه در سایت نام آشنا شویم.

مزایده دامنه

مزایای مزایده دامنه چیست؟

از مزایای مزایده دامنه در سایت نام این است که امکان کلاهبرداری یا وجود ندارد یا اینکه به حداقل می رسد. کسی که تجربه خرید دامنه را ندارد ممکن است در دام کلاهبرداران اینترنتی قرار بگیرد. ممکن است افرادی که دامین می فروشند پیشنهادات بسیار محدودی به شما بدهند یا اینکه دامنه ای که اصلا ارزشی ندارد را به قیمتی بالا به شما بفروشند. در صورتی که مزایده دامنه این امکان را برای شما فراهم می کند تا با طیف وسیعی از دامین های متفاوت رو به رو شوید. خودتان می توانید ارزش و قیمت هر دامنه ای را مشاهده کنید و در این صورت قیمت بازار تا حدی دستتان می آید و با آگاهی وارد بازار خرید و فروش دامنه اینترنتی می شوید.

در مزایده دامنه دامین های متفاوت با طیف گسترده وجود دارد و این به شما ایده جدید می دهد تا چیزی که می خواهید را پیدا کنید. در حالی که اگر در محیطی به جز مزایده دامنه اقدام به خرید آن بکنید ممکن است با دیدن چندین پیشنهاد متوسط، خیلی سریع انتخاب و خرید کنید.

 

کارشناسان مزایده دامنه روی هر دامنه ای با توجه به ویژگی هایی مانند نام آن، طول عمر آن، حوزه کاری و غیره یک قیمت پایه برای آن پیشنهاد می دهند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم کارشناسان بازاریابی و تبلیغات، اقدامات لازم را برای بیشتر دیده شدن دامین در مزایده دامنه انجام می دهند.

 

مزایده دامنه اینترنتی

نحوه انجام مزایده دامنه

کسی که دامینی را برای فروش دارد می تواند در سایت نام ثبت نام کند و مواردی مانند نام دامنه، قیمت پایه و طول عمر دامین و مواردی از این قبیل را وارد کند. کارشناسان نام، بازاریابی مناسب را انجام می دهند تا مشتری برای خرید دامین پیدا شود. همچنین کسی که قصد خرید دامنه اینترنتی را دارد می تواند قیمت پیشنهادی اش را در سایت نام وارد کند تا در مزایده دامنه بهترین و مناسب ترین پیشنهادات را به او ارائه شود.

 

کدام دامنه ها قیمت بالاتری دارند؟

مهم ترین چیز در انتخاب دامین اسم آن است. هرچقدر نام دامین کوتاه تر، گویا تر و رندتر باشد بهتر است و با قیمت بالاتری به فروش می رسد. نام دامنه می تواند در بهینه سازی سایت یا سئو و همچنین جذب کاربر و در نهایت تبدیل شدن آنها به مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد. 

سعی کنید نامی را برای دامین سایت خود انتخاب کنید که به یاد ماندنی باشد و بیشترین ارتباط را با حوزه فعالیت وبسایت شما داشته باشد. برای مزایده دامنه و خرید و فروش آن به اولین و بهترین سایت مزایده دامنه یعنی به سایت نام مراجعه کنید.

دامنه اینترنتی

 

  • unex safety
۰۴
آذر

 

هر مکانی آداب و رسومی دارد و لباس کار جزء آداب و رسوم هر محل کاری به حساب می آید. کارفرماها برای ایجاد نظم و ترتیب بین پرسنل، بالا بردن پرستیژ کاری، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و مهم تر از همه تبلیغ کسب و کار خود از لباس کار استفاده می کنند. اما چه نوع لباسی مناسب چه کاری است؟ درباره خرید لباس کار خارجی اصل نکات زیادی وجود دارد که باید بدانید. با ما همراه باشید تا مهمترین این نکات را به شما بگوییم.

لباس کار

ویژگی های لباس کار استاندارد

  • متشکل از پنبه طبیعی

لباس کار مهندسی هرچقدر بیشتر طبیعی باشد بهتر است. منظورمان از طبیعی این است که درصد پنبه به کار رفته در آن زیاد باشد. وجود پلی استر در لباس کار تا حدی الزامیست، چون این ماده از تغییر رنگ لباس و همین طور چروک شدن آن جلوگیری می کند. مناسب ترین و در عین حال ارزان ترین پارچه برای البسه کار، پارچه ترگال کجراه و ساده است که برای مدارس، لباس کار مهندسی، اداری، رستوران و موارد دیگر استفاده می کنند. بهترین و مناسب ترین لباس کار خارجی اصل، ترکیبی از پنبه و پلی استر است. 

  • ضد حریق و نسوز

لباس کار خارجی اصل باید ضد حریق باشد تا اگر جرقه به لباس کارگر اصابت کرد آتش نگیرد. این نوع لباس شاید برای مشاغلی مانند اداری و مدارس کاربرد چندانی نداشته باشد اما برای مشاغلی که با آتش سروکار دارند مانند جوشکاری کاملا ضرورت دارد.

  • دوخت لباس کار

دوخت پارچه باید به طور ریز و محکم باشد به طوری که با خم و راست شدن یا کش و قوس آمدن کارگر دوخت ها از هم باز نشوند. پارچه های لباس کار می توانند تک دوخت، دو دوخت و سه دوخت باشد که نوع سه دوخت آن بهتر است.

  • تثبیت رنگ

جنس پارچه باید جوری باشد که با شستشو هرگز رنگش را از دست ندهد. 

 

لباس کار ارزان

  • سایز لباس کار

سایز البسه کار باید طوری باشد که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. نباید جلوی دست و پای کارگز را بگیرد و مانع انجام کار او شود. 

  • زیپ شلوار کار

زیپ شلوار کار باید کاملا با کیفیت باشد و به سادگی گیر نکند و خراب نشود

  • مناسب شرایط آب و هوایی منطقه

کاملا واضح است که لباس کار مهندسی و غیر مهندسی باید با شرایط آب و هوایی محل کار هماهنگی و تناسب داشته باشد. اگر کارخانه ای در مناطق سردسیری بود باید لباس کار کارگران به اندازه کافی آنها را گرم نگه دارد و در عین حال از تعرق بیش از حد آنها جلوگیری کند.

  • رنگ لباس کار

در شرکت های مختلف، از رنگ های متفاوت برای البسه کار استفاده می کنند  تا سطوح مختلف کارگران را مشخص کنند. اما علاوه بر سطوح مختلف باید شرایط اقلیمی را نیز در نظر گرفت. اگر کارگران مجبورند در فضای باز و در زیر آفتاب کار کنند، باید رنگ لباس کارشان روشن باشد تا نور خورشید را زیاد به خودشان جلب نکنند. 

خرید لباس کار

لباس کار خارجی اصل را از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

تولیدی های زیادی وجود دارند که کار دوخت و دوز و تهیه لباس کار مهندسی و خارجی را انجام می دهند اما برای تولید البسه کار باید به یک تولیدی معتبر و با تجربه مراجعه کنید. سایت یونکس قطعا بهترین گزینه برای خرید لباس کار می باشد. سایت یونکس نه تنها لباس و شلوار کار تولید می کند بلکه کفش ایمنی، لباس سربازی، کپسول آتش نشانی و موارد دیگر هم به فروش می رساند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جنس محصولات ما و قیمت ها به سایت یونکس مراجعه نمایید. 

  • unex safety
۰۱
آذر

پودر سنگ یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی است اما این تنها کاربرد این متریال ارزشمند نیست. پودر سنگ از موادی مانند سنگ آهک، شن، ریگ، دولومیت، خاک رس و غیره ساخته می شود. با توجه به نوع سنتی یا صنعتی، استفاده از غربال ها و آسیاب های آن می توان شکل و رنگ آرد سنگ را تغییر داد. در این مقاله قصد داریم مهمترین کاربردهای پودر سنگ را به شما بگوییم.

پودرسنگ

کاربردهای پودر سنگ

  • از خاک سنگ به عنوان پر کن برای کاشی، سرامیک در پیاده روها، خیابان ها . حیاط خانه ها استفاده می شود. همچنین از این متریال برای تولید بتن و سیمان در ساختمان سازی استفاده می کنند.

  • یکی از کاربردهای مهم پودر سنگ، جلوگیری از فرسایش موادی است که در خطر رطوبت قرار دارند. به عنوان مثال برای دیواره های سواحل از پودر سنگ استفاده می کنند تا در برابر موج آب و یخ دچار فرسایش نشوند. خاک سنگ به دلیل داشتن آهک، اگر در هر سازه ای استفاده شود مقاومت آن را در برابر فرسایش افزایش می دهد.

  • آهک موجود در خاک سنگ  باعث اصلاح خاک های اسیدی می شود. این ماده ph خاک های اسیدی را کنترل میکند و شرایط را برای رشد گیاهان و درختان فراهم می کند.

  • پودر سنگ به عنوان یک ماده متصل کننده در بتن و ذرات آسفالت استفاده می شود. هر چقدر ذرات خاک سنگ را با ذرات آسفالت بیشتر متصل کنیم، چسبندگی و در نتیجه استحکام جاده ها نیز افزایش میابد.

  • پودر آهک خاصیت میکروب کشی دارد، به همین دلیل از خاک سنگ برای میکروب کشی و اسیدیته کردن فاضلاب های شهری استفاده می کنند تا مواد سمی و آلودگی های آب برطرف شود.

  • بسیاری از کسانی که پرندگان و طیور را نگهداری میکنند از آرد سنگ برای غذای آنها استفاده می کنند. پودر سنگ علاوه بر آهک موادی مانند کلسیم دارد و به عنوان غذای طیور مصرف می شود.

پودر سنگ فله

 

پودر سنگ فله

پودر سنگ به دو صورت فله ای و کیسه ای خرید و فروش می شود. پودر سنگ فله یعنی آرد سنگ به صورت عمده به فروش می رسد. شرکت پودرسازان، آرد سنگ را به صورت فله ای و کیسه ای به فروش می رساند. توجه داشته باشید که قیمت فروش پودر سنگ فله ای کمتر از کیسه ای است. 

 

فروش پودر سنگ

پودرسنگ کیسه ای به صورت کیسه های ۲۰ یا ۲۵ کیلویی به فروش می رسد. خرید و فروش پودر سنگ به عواملی مانند میزن سفیدی و رنگ صدفی، نوع بسته بندی، نوسانات بازار، مش پودر، نوع و ماهیت سنگ، هزینه های استخراج، نوع برش، فرآوری و کوبیدن سنگ، درجه و نمره سنگ و غیره بستگی دارد. برای خرید و فروش پودر سنگ را فقط از شرکت پودرسازان بخواهید. شرکت پودرسازان بهترین و با کیفیت ترین پودرسنگ و سیمان را در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاوره تلفنی و خرید پودر سنگ فله ای با شماره 09128181845 تماس بگیرید.

 

فروش پودر سنگ






 

  • unex safety